Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, otóż mój aerox ma dobre I źle chwile. Mianowicie raz potrafi jechać 100-110 Bez zająknięcia, a czasami 70 z górki. Przy tym, że na prostej rozwija wtedy jakieś 60 km/h, ale tak jak mówiłem, potrafi jechać też 100 na prostej bez problemu. Czuć taki moment przy dodawaniu gazu, że już miałby wejść na te wysokie obroty, Ale coś to w pewnym momencie blokuje i nie da się temu zaradzić. Jakby blokada elektryczna czy coś w tym stylu. I teraz pytanie, czy może to być wina tylko mechaniczna (gaźnik, filtr powietrza) czy może to być wina prądów i po prostu da się jakoś to szybko usunąć?
OdpowiedzTeż tak mam z aeroxem ale niestety nie wiem jak temu zaradzić
OdpowiedzMam tak samo rocznik 2014. Prawie wszystko seria tylko tłumnik laser x pro. Potrafi jechać 95 licznikowe gdy dostanie tego momentu gdzie ma moc a tak po prostej to 55/60km\h. Niestety też nie wiem jak temu zaradzić.
Odpowiedzsiema mam serie aerox z tłumnika lecą iskry co jest powodem tego?
Odpowiedzsiema no to lipa
OdpowiedzMasz wygluszenie do wymiany.
Odpowiedzale w seryjnym tłimniku ?
OdpowiedzCo za różnica?
Odpowiedzale w seryjnym tlumniku to chyba nie ma tej waty ;d
OdpowiedzJest w każdym. Prędzej w tuningowym nie będzie niż w seryjnym.
Odpowiedzno chyba xe tak xd
OdpowiedzCześć.Mam problem i liczę na pomoc.Posiadam Aeroxa z 2011 roku full seria niestety po 3tyg jazdy miałem mały wypadek w którym uszkodzeniu uległy częsci -tłumik,cylinder teraz z autocasco zamówiłem wydech yasuni carrera 30 czy to dobry wybór czy nie i czy do cylindra full seria będzie pasował?Słyszałem że moze łapac mula czy to prawda ?Proszę o szybką odpowiedz.
OdpowiedzLepiej go naprawić i oddać do yamahy, żeby go sprawdzili w serwisie. Mają tanie przeglądy od czerwca i można sobie na nówkę wymienić używany.
OdpowiedzWybór bardzo dobry, jest to jeden z najdroższych wydechów. Nie zakładaj go nawet do skutera tylko sprzedaj jako nowy, za zarobione pieniądze kupisz przyzwoity wydech np. LeoVince ZX bardziej pasujący do seryjnego cylindra i około 1000zł w kieszeni zostanie w zależności czy znajdziesz klienta z zasobnym portfelem czy gołodupca szukającego głupiego na wiosnę.
Odpowiedznie wiecie gdzie można dostać nowe osłony (tylko inne nie seryjne) widziałem takiego roxa na drodze zajbisty... na mielochu sprawdzałem nie ma ;(
Odpowiedzmam rometa 727 i zamieżam go zmienić na aeroxa czy się opłaca go kupić ???????
OdpowiedzWarto kupić Aeroxa. A jakbyś miał niezajeżdżony maxi skuter to jeszcze idzie go ubezpieczyć za 435zł. Wiesz o tym?
OdpowiedzJest To Bardzo Dobra Zmiana Chyba Że Nie Masz Zamiaru Tuningować Roxa Albo Jesteś Z Wioski. Aeroxy Maja Bardzo Dobre Osiągi I Nie Znajdziesz Żadnego Lepszego Skutera Na Świecie
OdpowiedzPolecam
OdpowiedzWitam wszystkich mam problem ze swoim roxem ,ponieważ gdy jest zimny to przejadę nim i 5km tylko pod warunkiem że będę trzymał manetkę do końca V-max 125km, jeżeli dojadę do skrzyżowania i ponownie chcę się rozpędzić to motor tylko dziwnie pyrczy i nie może nabrać prędkości poza 60km/h . Proszę o pomoc .
OdpowiedzJa Mam Roxa 70ccm 140km/k V-max. Miałem Tak U Siebie Musisz Zmienić Na Twardsze Sprężynki Sprzęgła I Centralną.
Odpowiedzchyba cie popierdoli** 140km/h hahahahaha...niemozliwe cwelu musiał bys miec cylka 80ccm3 lepiej napraw sb.licznik debilu noedoje***
Odpowiedzty jesteś popierd@@@@ ja 139 miałem na aeroxie 70 ccm sporcie!!! i po płaskim. mieżył mi kumpel który jechał za mną samochodem
OdpowiedzMam pytanie nie wiem czy kupić factorke czy aerxsa co jest lepsze z góry dziękuje
OdpowiedzAerox is better. Chyba, ze za jakiś czas silniejsze działo chcesz kupić, to można zrobić myk, że kupisz używany maxi skuter albo motocykl z 2010 i wymienić go możesz na nowy jak testy przejdzie w yamaha. W Polsce trzeba kombinować ;p
OdpowiedzMalaguti f-12 lub Aprilia sr50r factory.Sam sie przekonasz za kilka lat jak bedziesz mial 180cm wzrostu! Ideal to Derbi GP1 lub Runner PureJet.(a ze starszych modeli to Italjet dragster :-O ) http://www.bikez.com/pictures/malaguti/2009/29802_0_1_4_phantom%20f12r%20liquid%20cooled_Image%20credits%20-%20Malaguti.jpg
OdpowiedzSiemano mam taki problem mam tłumik giannelli shot i wario malossi 2000 i oczywiście cylek seria i wszystko inne również i tak przed wymianą tłumika leciał mi 70 po założeniu tego wszystkiego leci mi 80km/h no czasami 85km/h dawałem na regulacje pod tłumik i pod wariator i gucio no nie chce więcej a słyszałem że po takiej właśnie zmianie leci ze 100km/h
OdpowiedzJaki masz gaznik? 19?Jesli mniejszy to nie pojedziesz szybciej niz 85km/h.Czesto lewusy wypisuja glupoty, ze V max. na ich Aeroxach to 100km/h.Nalezy sprawdzic faktyczna predkosc np.odbiornikiem GPS a nie zafalszowane o +20% licznikowe-aeroxowe szybkosci.Mozna tez zamontowac specjalne-montowana na felgi i wahacz urzadzenia elektroniczne do pomiaru predkosci.Maja blad wskazania rzedu 1-2% przy prawidlowym montazu.
OdpowiedzCzłowieku kim Ty jesteś żeby pisać takie rzeczy? Miałem Aeroxa z nicasilowym cylindrem 70ccm, (wariator, sprężyna sprzęgła, pasek kevlar, hebo), wydech leovince zx, zawór carbon, kruciec ssący odblokowany, sprzęgło seryjne, i z seryjnym gaźnikiem 12mm. Wyciągał dobrą setkę, licznik pokazywał jakieś 110-115km/h (proporcjonalnie bo wyskalowany był do 80km), prawdopodobnie na seryjnych dyszach bo po zmianie filtra na stożek bardzo dławił się powietrzem, rozwiązaniem była jazda na ssaniu i ograniczenie ilości powietrza. Nie wiem czym jeździsz ale jak chcesz pisać to pisz o tym co wiesz z własnego doświadczenia a nie co ktoś Ci powiedział. Jeśli faktycznie dopiero po zmianie gaźnika na większy osiągnąłeś prędkość powyżej 100km/h to po prostu resztę tuningowych części masz kiepską lub nie potrafisz zgrać ze sobą wszystkich komponentów. Zwiększanie wielkości gaźnika nie zawsze idzie w parze z polepszeniem parametrów, mniejsza średnica wlotu stawia większy opór zasysanemu powietrzu i co jasnym jest dostanie się go w jakimś stopniu mniej ale jednocześnie powietrze przez mniejszy wlot porusza się szybciej, przez co lepiej miesza się z paliwem i co dla większości niezrozumiałe jest w stanie pobrać podczas suwu ssania więcej paliwa niż wielki gaźnik (przy dyszach tej samej średnicy). Gaźnik musi być dostosowany do pojemności, zwiększanie go w nieskończoność jest bezsensowne.
Odpowiedzsiema ja mam podobny problem mam roxane z 2003 r wymieniony mam wydech technigas chyba rs czy cos takiego,cylek mallossi 79 mhr poszlifie na 78cmm ;p,wario rmsipasek kevlar polini,sprzeglo seria,gaznik arrache 17,5i stozek;) ...i nic z do 40km/h idzie jak wsciekly ;p od40-85 nie idzie dopiero jak sie wkreci to jedzie na gps pokazalo mi 110km/h ;) ale nie wiem czemu od 40km/h nie idzie ;p nie wiem rolki zaciezkie sprezyna czy co ????
OdpowiedzJaki masz wariator?
OdpowiedzKupie używanego w dobrym lub bardzo dobrym stanie skutera Yamahe Aeroxa R... Wszystkie oferty proszę o składanie pod numerem gg 5560322...
OdpowiedzWitam jeżdżę aeroxem model 2006 i mam pytanie jakie powinno być ciśnienie opony przedniej i tylniej? Z góry dziękuje za odpowiedż
Odpowiedzto jakie ma byc ciśnienie nie zależy od pojazdu a od opony, to producent powinien podać zakres ciśnienia jakie powinno znajdować się w oponie, więc jeśli nie umieścił takiej informacji bezposrednio na oponie spróbój znaleść w internecie tego modelu. Zwróc uwagę na jednostkę miary ciśnienia jaką użyto, najczęściej jest to kPa lub Psi, motocykl podobnie jak rower pompujesz do ciśnienia które preferujesz, w zależności też od wagi, dlatego producent powinien podawać zakres od do, np na niskim ciśnieniu latwiej jest jechac w trerenie a natomiast na asfalcie na wyższym
OdpowiedzPosiadam roxa od dziecka zakupiłem w 2004 roku .skuter rewelacja najlepszy na swiecie bezawaryjny seryjny mknie mi jakies 98 na gonzinke bez blokad>polecam kazdej młodej osobie.
OdpowiedzNo widzisz, a ja się teraz zastanawiam czy kupić starszego Aerox-a albo jakis maxi skuter lub używany motocykl, bo mam w planach wymianę używki na nowy. Wie ktoś gdzie można coś takiego zrobić i kiedy? A może ktoś chce się zamienić jakbym miał Aero?
Odpowiedzco mi się nie chce uwierzyć w te "45 km/h (zablokowany) jest to zbyt markowy skuterek, aby tak mało śmigał śmigał, ale pewnie kwestia włożenia paru innych części i 100 km/h zamknięte.
Odpowiedzjeśli by fabrycznie osiagał więcej niż te 45km/h to najzwyczajniej nie został by dopuszczony do ruchu na Polskich drogach, takie są przepisy i już, a to że po przeróbkach pojedzie trzy razy szybciej to juz na odpowiedzialność właściciela
Odpowiedzod niedawna mam aeroxa z 2002 i v-max 95km/h. jak na skutera 50 nie widze lepszego. niecale 4 tys. spokojnie wystarczy
Odpowiedzile jest blokad w aeroxie i gdze one sa???
Odpowiedzprzede wszystkim korzystajcie z takich stron http://www.aerox.pl / jesli chcecie uzyskac odpowiednie porady na temat aeroxa, jesli chodzi o blokady to najprostszą do usunięcia niestety wymagajacą odpowiedniego klucza jest ściągniecie pierścienia z wariatora, efekt natychmiastowy, reszta blokad to już koszty od kilkudziesieciu zl do kilkuset a nawet ponad tysiaca zl, najwazniejsze to zmienić wydech na sportowy cena za nowy od 250-1600zl warto pomyslec czy bedziemy zmieniac cylinder bo wydech powinien być mozliwie najbardziej zgrany z cylindrem, seryjny cylinder nie dosyc ze ma mala pojemnosc to jeszcze moc ograniczona wielkosciami i umieszczeniem kanalow dolotowych i wydechowym, najtansza alternatywa rozwiercic kanal wydechowy, kolejna sprawa gaznik, jesli zachowamy 50ccm to wg mnie seryjny wystarczy tylko dajemy wieksza dysze i tu pokusilbym sie o wymiane filtra powietrza na stozkowy, koniecznie zmiencie kruciec pomiedzy gaźnikiem a blokiem silnika na 20mm bo one sa przewężone seryjnie. To chyba wszystko, reszta to już raczej tuning bo mozna wymienić prawie wszystko zwiekszajac po trochu osiagiale trudno to nazwac blokadami.
Odpowiedzale wy jetsescie głyupi ja dalem 10tys. + 700zł na tłumik hebo sportowy + cylinder 70cc 300zł i 130km/k (bez blokad 80km/k (zblokowany) zal mi was nie umiecie niczego kupic ani powiedziec komus zeby dobrze kupil HAHAHAHAHA ZALE
OdpowiedzTy bydlaku ja mam roxa za 4500 tyś a włorzyłem w niego 2000 tyś tłumik yasuni 750 zł wprzengło RMS 120 zł wariator z paskiem polini pro control 240 zł cylinder minareli 70ccm 550 gażnik 21 mm hebo 220 nieliczonc krucica oraz filtra powietrza i leci mi po tym 145 km/h i sam wszystko robiłem jak ktos ma jakiś pytania jak z tuningować skuter to pisać 446955
Odpowiedzno i pali ci 7 l na 100 cwelu jeb***...i *** ci z tego jak jestes cipa i na zakretach zwalniasz do20km/h
OdpowiedzNie wiem czy dobrze widzę, dałeś za głupiego skutera 10tys i jeszcze doładowałeś 1000zł na części? Jeśli tak to Ty jesteś głupi jak but, nowy aerox jak umiesz poszukać to 7tys zl, jesli twierdzisz, ze po wymianie cylindra i wydechu osiga 130km to albo masz zje*** licznik albo poprostu kłamiesz.Powiedzmy ze wymieniając tylko cylinder i wydech tak dobry ze hipotetycznie osiagniesz predkosc 130km/h, (nie wiem jakim cudem z tą samą dawką paliwa bo nic nie piszesz o gaźniku) ale seryjny wał rozsypie się szybciej niż ci się to wydaje, poza tym nie sądzę żeby seryjny wariator był zdolny do osiągnięcia tej prędkości, za 11tys to kretyn kupuje skutera i praktycznie golasa, widać nie masz pojęcia o tuningu i cenach.
Odpowiedzja kupuje Yamahe Wsb Replica Malowania Hagi piekna jest lepsza od rosiego
Odpowiedzmam problem bo nie chce mi odpalac zeby odpalic to musze dodac gazu co to jest????
OdpowiedzMoze masz niewyregulowany gazink albo zapchany musi nie dochodzi paliwo skoro musisz dodac gazu wtedy otwiera sie przepustnica i dochodzi masz cos z Gaznikiem na 100%
Odpowiedzkurczak masz cos z gaznikiem....
Odpowiedzmam zamiar kupić roxa do dyspozycji 4 tys. ile roxx ma v-max chce tak gdzies 2002 rok opłACA SIE KUPIC?
OdpowiedzWatpie ja bym inwestowac w Kymco Vitality albo jakies kymco zobaczysz po 3/4 latach jak bedziesz mial zjechanego aeroxa ja mam 5 lat Gillere Runner i nic w nia niepakowalem procz tuningu typu new tlumik itd tylko dla moich przyjemnosci wkladalem kase takto nic ale teraz to jakies kymco radze kupic
Odpowiedzopłaca sie kupic Aeroxa. sam mam aeroxa - v-max 143 ;) Oczywiscie po tuningu.
OdpowiedzJaki Ty tiuning Aeroxa Zrobiles Ze 143v-max?
Odpowiedzmam zamiar kupić roxa mam do dyspozycji 4 tys. i ile tak v-max?? opłaca sie kupic?
Odpowiedzza 4 tys kupisz rok 2004 a va max serji to od 75-85 km/h zalezy od stanu czesci
OdpowiedzDla mnie aerox jest naj lepszym skuteram jaki jest na rynku... opłaca sie go kupywac dlatego gdzyz ma znakomite osiagi nie psuje sie i ma zajebisty sportowy wyglad Sam go posiadam ( MBK N20(nitro)) 2001r. jest to sama co aerox tylko w wersji europejskiej tak mówia... zdiolem brokady i v-max 90km/h TUNING: świeca NGK R Fajka NGK TŁUMIK:leo vinci touring POLECAM GO!!!
Odpowiedza ilo osobowa jest ta yamaszka? ja mam ochote dopiero kupic.oplaca sie?
Odpowiedzwydaje sie ze jest to jedno osobowa ale jest tak naprawde dwu :) mialek okazje jezdzic na tym skuterze i jest wart polecenia :)
Odpowiedzjest 2 osobowa. bedzie ci sie opłacać jeśli dokupisz jakieś ulepszenia np: tłumik sportowy opłaca sie hebo, wstawisz silnik 80 (standart to 60). i tyle
Odpowiedzale lole z was ja dałem za new 4tyś. A po małym tiuningu który kosztował mnie jakieś 2-3tyś. Leci jakieś 60km/h (zablokowany) i 140km/h (bez blokady).
Odpowiedza gdzie mozna taka nowa kupic za 4tys?
Odpowiedzw białym stoku nw serwisie
OdpowiedzFrancuz dla mnie jesteś głupi że dałeś za skuter 11tys. i jedzie odblokowany 85km/h a ten co jest na zdjęciu jedzie 90km/h odblokowany a zablokowany 70km/h i kosztuje 8900tys.
OdpowiedzJanek zbytnio se go nie kupisz za 4 tys. Ja za mojego dalem 11 tys, a prędkość max. wynosi 45(zablokowany), 85(bez blokad)
Odpowiedzto ja dałem za swojego 2004r 1400zl+ 600zl nowe plastiki i inne duperele+ rejestracja ok 300zl wyciagal jakies 80km/h, po wymianie cylindra (uzywany aluminiowy 70cc) 350zl+wariator, pasek, sprezyna centralna 350zl wydech mialem juz sportowy, jedzie jakies 120km/h i przyspiesza jak rakieta
Odpowiedzgdzie sa blokady przy roxie (2006)?
Odpowiedzna koła starczy^^ 10k ok.
OdpowiedzKto wie ile v max wynosi, ile kosztuje?ja mam do dyspozycji gdzies 4tys
Odpowiedzjak chcesz to sprzedam Ci mój ;P v-max 120 ;)
Odpowiedzz ile bys sprzedal?????
OdpowiedzJa Dałem 9tyś. + 600zł hebo tlumik + 400zł Cylinder70ccm Polini Sport + gaźnik 21mm + 300zł Wariator stage6 + 200zł Sprzeglo Sportowe. V-max 135km/h. Za Jakieś 12tyś. Masz Skuter Nie Do Przebicia.
OdpowiedzNie do przebicia na wiejskich drogach. Za 12tys to masz może połowę skutera nie do przebicia.
OdpowiedzDobry sprzęt, mam, jeżdżę 4 lata - niezawodny. Teraz chcę sprzedać ( przesiadka na coś większego :) ) http://allegro.pl/show_item.php?item=1030986703 pisz na gg 5856583 ;) dobra cena...
OdpowiedzMam Pytanie Może Wiecie Co To Jest Mam Gaźnik Stage6 21mm i Coś Mi Się Z Nim Stało Że Obroty Się Same Zwiększają Nawet Jak Je Spowrotem Ustawie To Na Drugi Dzień Jest To Samo
OdpowiedzJa Miałem To Samo Z Gaźnikiem. Musisz Na Gaźniku Zmniejszyć Obroty Jak Tylko Się Da A Przy Manetce Jak Naj Bardziej Naciągnąć. W Tym Gaźniku Tak Jest Że Śruba Na Gaźniku Jest Za Luźna I Się Sama Kręci.
Odpowiedz