Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzemoto swietne, robi wrazenie i ma nienajgorsza moc ,podoba mi sie ,mam rockstera z wystajacymi cycami ,ale wcale nie przeszkadzaja w korkach podczas przeciskania sie miedzy autami, kierownica tego samego rozstawu pozwala ocenic gdzie mozna wjechac a moto zupelnie inne od japoni i ma w sobie to cos czego inne nie maja ,a jak ktos szuka czegos bardzo szybkiego to K1200RS zaspokoi rzadze....BMW..jedyna sluszna marka
Odpowiedzmialo byc K1200S oczywiscie sorry
OdpowiedzA mnie sie boxer podoba. Gary ratuja nogi, poza tym przy przeciskaniu sie w korkach bardziej przeszkadza kierownica niz gary (w komentarzach ktos ma inne zdanie - ok) Co do tarcia o glebe na zakrecie to warto dodac, ze ten boxer ma taki sam kat nachylenia w zakrecie jak nie jedna japonia. Moc 128km ma male znaczenie gdyz boxer ma bardzo duzy moment jakze niezbedny do rozpedzania moto - a moc? to tylko predkosc maksymalna. Mysle, ze o MGP nie ma co mowic gdyz ten model jak na razie radzi sobie w endurance'ach puki co, coraz lepiej i lepiej.
OdpowiedzA mnie sie boxer podoba. Gary ratuja nogi, poza tym przy przeciskaniu sie w korkach bardziej przeszkadza kierownica niz gary (w komentarzach ktos ma inne zdanie - ok) Co do tarcia o glebe na zakrecie to warto dodac, ze ten boxer ma taki sam kat nachylenia w zakrecie jak nie jedna japonia. Moc 128km ma male znaczenie gdyz boxer ma bardzo duzy moment jakze niezbedny do rozpedzania moto - a moc? to tylko predkosc maksymalna. Mysle, ze o MGP nie ma co mowic gdyz ten model jak na razie radzi sobie w endurance'ach puki co, coraz lepiej i lepiej.
OdpowiedzJa do bokserow niz nie mam ale moim skromnym zdaniem do wyscigow sie nie nadaje (widac na pierwszym zdjeciu). Nie wiem czy zauwazyliscie ale przednia lampa jest jakby zywcem wyciagnieta z starszego GSXR600
OdpowiedzFaktycznie trze garami po torze. Porażka! Do wywrotki już niewiele brakuje, ale jak się ma takie uszy, to nie może być inaczej. 128 KM to żadna rewelka, nawet jak na dwucylindrowca. Oprócz tego sprzęcik wygląda poprawnie (tylko te niebieskie felgi), ale jakoś nie widzę go w porównaniu z supersportami z Japoni lub Włoch. Cóż, może brak mi wiary, ale wydaje mi się, że nie jest to działka BMW. Pożyjemy, zobaczymy
OdpowiedzNa pierwszym zdjeciu trze garem o asfalt. Coś tu chyba nie tak!
OdpowiedzPo pierwszym szlifie problem sam się rozwiąże.
OdpowiedzPodobnie enduro HP2 od BMW - moim zdaniem poroniony pomysl, oczami wyobrazni widze odrywane przez wystajacą skałe jeden a potem drugi gar :D Na ulice w korek tez sie nie nada... Przekombinowane, za bardzo.
OdpowiedzNiezły wariat ale póki nie zobaczę tego sprzętu startującego w WSB to nie uznam go za rzeczywiście sportowy :)
Odpowiedz