Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeNa razie ZX9. Ale następny sezon "zygzak" 1.4. Przejechałem się tym "czortem" i jest zajebisty. W Niemczech na autostradzie nawet Porsche zjechało mi z pasa.
OdpowiedzZajebista maszyna, słabszy dół pozwala na jazde po miescie w deszczu bez stresu, można jechac na 6biegu 93nm przy 2000obr. Od 3200obr ożywia sie. Na trasie powyżej 6000obr zaczyna ryczeć jak sportowe auto i idzie taka katapulta że wyrywa rece a manetka wydaje sie nie kończyć. Istna frajda i niedorzeczny zapas mocy. Ten sprzet ma też świetne zawieszenie, nie przenosi na kierownice i siedzenie tylu drgań i tak nie męczy. Tylna szersza opona 190 świetnie pracuje w zakrętach przy składaniu. Oświetlenie drogi w nocy jest bardzo dobre. Kanapa duża wygodna dla kierowcy i pasażera zapamietuje kształt. Mimo gabarytów i wagi dobrze sie manewruje na parkingu. Jedynie szybka mogła by być ciut wyższa i wrzucajac jedynke przy ruszaniu strzela jak straszac wszystkich dookoła. Polecam
Odpowiedzwg mnie to taki motocyklowy odpowiednik NISSANA GTR i wygladem i osiagami
Odpowiedzno i wreszcie go kupiłem!! odkąd go zobaczyłem nie mogłem spac , a odkąd nim się przejechałem nie mogłem jeśc... nie mozna go komentowac czy krytykowac nie robiac nim przynajmniej kilkadziesiąt kilometrów(na trasie i w miescie)- ja tego nie robiłem dopóki go nie dosiadłem ; teraz jako szczęsliwy właścieciel niebieskiego potwora powiadam : "kupujcie a będziecie szczęśliwi" (oczywiście moto nie nadaje się na pierwszy czy drugi,ale szybko można go ogarnąc).pozdrawiam wszystkich kawamaniaków :D
Odpowiedzwitam, czytalem opinie o zzr1400 , jest podobno kilka rocznikow,czym sie roznia na co zwracac uwage podczas kupna,jesli ktos z was ma ta bestie to napiszcie
OdpowiedzKtóry rocznik kupiłeś? Też się nad nią zastanawiam ale chciałbym żeby jechała szybciej niż 3 paczuszki, bo coraz więcej szybkich samochodów panoszy się na niemieckich autostradach
Odpowiedzwitam zamierzam kupic kawe zzr1200 podzielcie sie ze mną proszę uwagami na temat tego modelu ??? (wady, zalety, ile pali itd....) pozdro
Odpowiedzcześć miałem go 2 sezony ... kapitalny sprzęt. Nie daj sobie wmówić że XX czy Haya da ci cokolwiek więcej. Polecam.
OdpowiedzKupiłem egzemplarz z 2007r. sprowadzony z USA z nieznaczącym przebiegiem i jak pierwszy raz dosiadłem BESTII, nie macie pojęcia co ja przeżyłem jadąc z pod granicy z Niemcami do Katowic autostradą A4. NIRWANA. Naprawdę spodziewałem się że Mefisto będzie kusił i pójdzie w palnik pełen strumień wachy, a wtedy nigdy nic nie wiadomo, nic bardziej mylnego, mogłem w PEŁNYM ZAKRESIE rozkoszować się mocą, przyspieszeniem i prędkością a sprzęt nawet na moment nie tracił stabilności, płynności i pozwalał się kontrolować. Moje i mojego otoczenia obawy: po co ci taki sprzęt, po co ci taka moc, przecież to wielki potwór, a ile cię to będzie kosztować w utrzymaniu itp. natychmiast rozwiały się niczym bąk przy 200 km/h kiedy przemierzałem najdłuższy odcinek autostrady w Polsce. Jednym zdaniem: bezpieczny, stabilny, łatwy w kontroli i niezawodny sprzęt, bardzo mocny i bardzo szybki (respekt) i na koniec moi drodzy, jeździmy głową a nie manetką, a wtedy długo będziemy się cieszyć zdrowiem i wspaniałymi maszynami.
Odpowiedzwolałem moją zzr1200 ;( ale ten też jest zajebjaszczy ;)
OdpowiedzNie wiem komu tu by sie okulary przydaly, dobrze, ze o gustach sie nie dyskutuje. zadna rewelacja, jak zwykle w Kasasaki ramy pekaja, przynajmniej w pierwszej seri tego modelu.
Odpowiedzgdzie pękają co to za bzdury znam kilku i nic nie pęka w mojej też nie, skąd to się bierze a co do wyglądu to jest kosa.
OdpowiedzAle ci szkoda widać to uwież chłopie że przerzuciłem już dziesiątki motocykli a teraz mam 14-tkę i jej nie da się porównać do żadnego innego motocykla gdyby nie wiatr to komfort lepszy jak w mietku s klassy.CBR-ki GSXR-y R1-ki to taczki w porównaniu z Kawą a o osiągach już nawet nie piszę pocisk atomowy he he.
OdpowiedzNie cen moze wszystkich jednakowo. Moglem go kupic i nie kupilem bo po prostu mi nie lezal, wiec czemu od razu mi szkoda ? Jezdzilem na nim jak tylko pokazal sie na rynku niemieckim ( jazda testowa podczas weekendu - ca. 600 km ). Jego zaleta jest ladnie chodzaca skrzynia biegow, dobra kultura pracy silnika na niskich obrotach. Mapa zaplonu - lepiej nie dyskutujmy, kiedy zaczyna ciagnac ? Od ilu obrotow ? Z tym, ze po tym idzie jak pocisk, z tym sie zgodze. Jadac normalnie i chcac przyspieszyc musisz mielic skrzynia jak w klasie 600 wiec nie wiem czy to az taka rewelacja i komfort. Potatym za wygodny nie jest, komfotr podnoisi sie dopiero po zamontowaniu turystycznej szyby MRA i zmianie kierownicy na SB. Co do jego porecznosci nie bede wypowiadal sie wogole bo jest tragiczna. To typowy przedstawiciel Speedbike'ow i jego jedyna cecha jest wysoka predkosc na autostradach ( wlasciwie tylko niemieckich, bo na innych predkosc jest juz ograniczona ). Przejedz sie moze czy BMW K 1200 GT lub K 1200 S to dopiero wtedy bedziemy mogli porozmawiac o komforcie jak w Mietku klasy S. :wink:
Odpowiedzjak wg autora ten motocykl nie jest wspanialy pod wzglem wygladu, to ciekawe w jakich okularach on chodzi. To jest cudo
Odpowiedz