Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeChiński właściciel obawia się, że jakość nie dogoni szybszego.
OdpowiedzPytanie mam. Po jaką cholerę producenci różnych pojazdów dają pojazdom możliwość osiągania takich prędkości skoro ona nie jest dopuszczona prawem do jej stosowania. Czyżby cichy układ a rozchodzi się o mandaty ?
OdpowiedzW Niemczech jest 'no limit'. A jak myślisz, dużo nowych aut sprzedaje się w Niemczech?
OdpowiedzPuszki powinny mieć ograniczenie, wiadomo kto nimi jeździ i jak wygląda ruch drogowy-buractwo do granic możliwości.. Spadek mocy w motocyklach?! Autor artykułu coś brał?. Wręcz przeciwnie mocy jest coraz więcej (i dobrze) klasa 650cc nigdy nie była klasą motocykli sportowych.. Nowe 600cc mają prawie 140 kM (bez problemu można to przekroczyć), litry ponad 200 kM, niektóre sporo więcej (H2). Artykuł pisany na siłę. ZZR1400 jest dostępny, tylko poza eurokołchozem, do którego to tylko skrajni kretyni przystąpić chcieli. hayabusa była już konstrukcją starą i daleką od konkurencji-mizerna moc,brak elektroniki i tylko dlatego odeszła do lamusa.
OdpowiedzA co na to konstytucja? To legalne? Mogo tak zabraniać, czy nie mogo?
OdpowiedzKonstytucja była napisana dla Proli...
OdpowiedzNiech sobie szwedzi nawet do 50 km/h zrobia ograniczniki jak tak sie boja ale od innych aut i motocykli niech sie odpierdola
OdpowiedzVolvo, phi kto to kupuje.....
OdpowiedzPartia wewnętrzna dba o los Proli?
Odpowiedz