Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzepytanie do tych ktorzy czesciej wymieniaja kawe... Sa osoby ktore maja juz chrapke na ta nowa maszyne, a ja potrzebuje zx-10 z 2006 :)
Odpowiedzmasakra ale maszyna normaklnie boska wsumie to nawet za malo powiedziane
OdpowiedzSuper motor bardzo mi sie podoba.. Czy muglby mi doradzic co wybrac bo zastanawiam nad zx10 i zx14
OdpowiedzZależy do czego chcesz używać motor zx10 jest lżejsza lepiej się ją prowadzi niż zx14 PS i też leci 300kmh ponad ja bym brał zx10 pozdrawiam
Odpowiedzpiekna maszyna. brak mi słów bby wyrazic zachwycenie. juz ja pokochałem
OdpowiedzPiękne Kawasaki na rok 2008, ale z tą Hondą przesadzili brzydka jak holewka, ale może do niej przywykniemy. ps. suzuki mi się też nie podobało na rok 07, a teraz sobie na rok 08 nową suzi sprawie
OdpowiedzTo jak do tej pory najładniejsza 10,..widać że Kawasaki powróciło do swojej pierwotnej koncepcji stylistycznej modelu 04 i dobrze zrobili.....ale zakończenia produkcji ZX12 im nie wybacze!
Odpowiedzhehe, a w necie były już foty nowego modelu zx10r.....całkiem innego;) tak jak kiedyś w przypadku kawasaki 1400 i yamahy r1. Fajnie się zapowiada, szczególnie tył z jednym wydechem (już wcześniej mogli to zrobić) ciekawy jestem jak przód wygląda no i ew. zmiany w silniku:) nie wiedziałem że aż tak czerpią z techniki Suzuki? do tej pory raczej wymieniali się (nisza cruiserów i bików typu V-strom) ? aha, doszedł jeszcze Ninja 250ccm na 2008r:D
OdpowiedzJak dla mnie Kawasaki za bardzo upodobniło sie go GSXR-a.Najbardziej podoba mi sie ZX-10 z lat 2004-2006.Boski wyglad oraz brutalny silnik,niestety nie dane mi było na nim jezdzic.Bardzo ładna jest tez nowa ZX-6.Powoli mam zamiar zmienic swoja ZX-9 na cos nowszego.Wiem jedno,mimo pewnych wad motocykli spod znaku Kawasaki oraz nizszego prestizu(w porownaniu z Yamaha czy Honda) pozostane wierny tej marce.Bardzo dobre zdanie miałem co do modelu ZZR 600,natomiast ZX-9 troche zawodła moje oczekiwania.Osiagi,komfort,prowadzenie oraz spalanie sa ok,awaryjnośc to juz inna sprawa...
OdpowiedzMuszę powiedzieć, że piękna ta Kawka. Byłaby cholerna szkoda, jak Kawa zniknęłaby z tynku. Na szczęście pod skrzydłami Suzuki chyba jej to nie grozi.
OdpowiedzO jakim wsparciu ze strony Suzuki mówimy? Kawasaki to ogromny koncern, obejmujący swoimi działaniami wiele dziedzin przemysłu(łączni z budową rakiet i promów kosmicznych). W skład jego wchodzi również dział motocykli. Jest to w 100% niezależna firma, i to chyba Suzuki mogłoby korzystać z wiedzy i technologii Kawasaki.
OdpowiedzCzytam tekst, a tam stoi, że gdyby nie mariaż z Suzuki, to sportowe Kawasaki byłoby już może historią. Nie interesuje mnie koncern Kawasaki, skomentowałem tylko tekst. Gołym okiem widać jednak, że Suzuki sprzedaje dużo więcej motocykli, niż Kawasaki. I tyle. Nie wyciągam z tego żadnych dalszych wniosków, oprócz takiego, że dzisiaj można być dobrym, jednak tak naprawdę o tym kto jest dobry decyduje rynek. A rekiety kosmiczne, cóż to chyba temat nie na ten portal :)
OdpowiedzMasz rację, te słowa powinienem skierować do autora tekstu.
OdpowiedzTo co piszesz o sprzedaży, nie zmienia faktu, że ratowanie Kawasaki przez Suzuki, nie miało miejsca.
OdpowiedzWidzę, że w tym siedzisz, więc przyznaję Ci rację. Pozdro!
Odpowiedzzadupek na wysokosci przedniej owiewki...zapowiada sie nie zle,szkoda ze nie stac mnie na takiego pzrecinaka :(
Odpowiedz