Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeCYTUJE: "Do napędu modelu Junak M14 zastosowano jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 125 cm3 i mocy 10,6 KM." Biedny marketing Junaka nawet nie wie że ten silnik ma dwa cylindry. Dalsza jakość tekstu również na mega niskim poziomie. Gdzie tu spójna stylistyka?? Tylko siedzenie jest typu cafe racer. Quo vadis junaku?? Gdyby tylko prezes Almotu wiedział co jego nieudolni pracownicy robią....
OdpowiedzMa jeden cylinder 2 rzędowy seregowy. Poducz się trochę kolego.
OdpowiedzNie ma takiego pojęcia jak "dwurzędowy-jednocylindrowy" jedynie dwucylindrowy w ewentualnie w dwu lub jednym rzędzie, Ile ma świec i tłoków, tyle ma cylindrów koniec i basta taka jest mechanika!
OdpowiedzW życiu nie możesz nazwać tego silnika jednocylindrowym. Nie wazne jak głupią teorią bedziesz to bronić. Ten silnik ma dwa cylindry zabudowane w jeden blok. Na swojej stronie junak ma w specyfikacji ze ma dwa cylindry a w informacji prasowej że już jeden. Twój komentarz o nauce raczej powinien być skierowany do nich a nie do poprzednika.
Odpowiedz