Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeSuzuki GSX-F 650 - Idealny ,Serwis, 3 kufry, PL - jestem zmuszony sprzedać. Zapraszam do oglądania: http://allegro.pl/suzuki-gsx-f-650-idealny-serwis-3-kufry-pl-i2444806024.html
OdpowiedzOd 2008 motocykl się nie zmienił, wiec odpowiadam. Zaczynam drugi sezon na GSXF650f. To mój pierwszy motocykl. Wcześniej 3 sezony na skuterach w tym jeden na maksi skuterze (Aprilla Scarabeo 300S). Przez jeden sezon jeździłem na przeróżnych testówkach, żeby wybrać optymalny pierwszy motocykl. Wybrałem właśnie GSX650F. Przejechałem na nim 30tyś kilometrów (miasto/trasy w proporcji 6/4) i mam zamiar pojeździć jeszcze jeden sezon. Moim zdaniem to idealny, pierwszy motocykl. Jest tani, liniowo oddaje moc, logiczny i przewidywalny, ma niezwykle elastyczny silnik (daje się ruszyć z trójki!). Początkującemu pomoże seryjnie montowany wyświetlacz biegu i czytelne zegary. Mocy na pierwszy sezon też jest w sam raz. Ma opinię bezawaryjnego. Moim zdaniem zasłużoną. Właśnie odpaliłem go pierwszy raz po zimie. Stał w podziemnym garażu (nieogrzewanym). Zapalił od razu, przejechałem nim dzisiaj 300 km i wszystko nadal działa bez zarzutu. Jest dobrze wyważony, dość krótki więc zwinny do miasta. W zakrętach ładnie się pochyla, do złożenia podnóżków, nie ma tendencji samoczynnego pogłębienia wychylenia. Osiągi uważam za zadowalające (i dół i góra). maksymalną, którą na nim osiągam to 200 wg GPSa (licznik pokazuje wtedy 230). Ale pali wówczas jak smok. Trzeba wspomnieć, że mam 190 wzrostu i ważę około 90 kg. To teraz czas na wady. To jest tani motocykl, wiec cudów nie należy oczekiwać. Z drugim sezonem zaczyna mi brakować mocy w trasie, więc jeżdżę długie odcinki na wysokich obrotach. Przy szybkiej jeździe spalanie mam rzędu 10l na 100. Przy jeździe miejskiej i "turystycznej" w okolicach ośmiu. Z akcesoriów dołożyłem centralną podstawkę i crashpady. Z montazem w Suzuki to dodatek rzędu 1500 zł. Centralny to podstawa w trasie (smarowanie łańcucha co 300-500km), a crashpady na tor - pilnie ćwiczę na kursie doskonalącym :) Części są dość drogie - np czacha uzywana to wydatek 700 złotych + malowanie (od 200 do 400) Założyłem stelaż pod tylny kufer, ale szybko zrezygnowałem. Z kufrem na stelażu komfort jazdy na GSX60F kończy się przy 140km/h. Zaczyna wężykować, wpada w drgania... W trasy wożę worek żeglarski przypiety gumami. Wężykowanie znikneło, jak ręką odjął. Szukam nowego motocykla dla siebie. Myślałem o Fazerze8, ale przejechałem nim 1tyś km i już wiem, ze bardzo nie odpowiada mi charakterystyka oddawania mocy. Z fazerem 1 mam ten sam problem. Polubiłem sport-turystyki i myslę, że najdalej następny sezon zacznę albo z FJR (opcja light), albo z VFR (wesja hard). Dochodzę bowiem do wniosku, że z przebiegiem 50-60tyś na koniec tego sezony będę już wystarczająco duży, żeby przesiąć się na maszynę powyżej litra.
Odpowiedzwitam, kupilismy z kolegami 3 sztuki(niebieskie) w Łodzi pomykamy, żaden nigdy nie jezdził na motocyklu, wypas na 1.motocykl, sporo wybacza jak na poczatek, tłumiki yoshimura i masz "ściga" jak ta lala = ale poważnie zadowoleni, żadnych usterek po 7tys km polecamy gorąco...
OdpowiedzWIam wszystkich! Jestem szczęśliwym posiadaczem GSX650F-a z 2008 od ok 6 miesięcy. Co można powiedzieć o tej maszynce, no cóż przedewszyskim fajny wygląd, mimo ze to prawie jak nowy Bandit, silnik super elastyczny w kazdym zakresie, ale zpomnijcie o super wyrowistej bestji jak np. R1. Jest żwawy ale zarazem bardzo delikatny, zawiesenie troszke za miekkie, hamulce rowniez miekkie ale po wymianie na HH od razu lepiej. Pozycja naprawde jak na prawie sport super wygodna, troszke problem przy szybkiej jezdzie, konstrukcja kierownicy nie pozwala sie za bardzo złożyć, ale daję radę. Zużycie paliwa w mieście z lekkim szaleństwem ok 7,5 L/100. Osobiście po przesiadce z CBR600RR 2005, jest to miła odmiana, nareszcie coś dla kochających tyrystykę z lekką dozą szaleństwa. Pozdrawiam Krzysiek
Odpowiedzno i jak sie jezdzi? bo wlasnie sie przymierzam do zakupy moedelu 2009 . bedzie to moj pierwszy motor)
OdpowiedzWitam! Pierwszy motor? nie za ostro?! Ale mimo wszystko lubię ludzi odważnych:-) Wrażenia na prawdę były jak najbardziej pozytywne (obecnie dosiadam V-Storm 1000), troszkę skrzynia biegów mogła by być bardziej ze strojona ale dawała radę. Ładnie wycinał zakręty nieźle przyspieszał ale na prawdziwy szał niestety ale go nie stać. Pamiętaj jest szybka i dosyć ciężka, jeżeli ma to być twoja pierwsza bądź bardzo ostrożny. Osobiście polecił bym ci na pierwszą coś bardziej spokojnego aby poczuć taki sposób poruszania się np. jakąś z 500tek ewentualnie może Hornecika dużo łatwiej się przesiąść potem na coś większego a można się spokojnie podszkolić i uniknąć nieprzyjemnych doświadczeń, ale wybór zostawiam tobie. Życzę ci powodzenia w wyborze, tyle odjazdów co dojazdów no i miło będzie powitać cię w rodzinie.
Odpowiedzno wlasnie nie wiem, mam 29lat, 95kg i nie mam ochoty scigac sie po ulicach tylko lightowo polatac w weekend do wisly albo szczyrku, tak ok 200-300km
OdpowiedzCześć Tomku W Takim razie bez cienia wątpliwości mogę ci pokecić Typowego turystyka jak Hondę DEAUVILLE szczególnie model NT700VA-7 ABS jeździłem poprostu bajka. Naprawdę super motorek dla lekkiej tyrystyki troszkę powolny ale za to super oszczędny, mocny i wspaniale się prowadzi, ewentualnie możesz spróbować Suzuki Bandita ale koniecznie z owiewkami bardzo pomaga szczególnie na trasie i szukaj z silnikiem na wtrysku pojawiły się po `05. Pozdrawiam Krzysiek
OdpowiedzMoje marzenie na razie jezdze ybr 250 ale jeszcze 18 rat i biorę gsxf 650 muszę się jeszcze jakoś pomeczyc:/ zycie....niestety nie od razu się ma to co chce cierpliwosc cierpliwosc cierpliwosc Motor Super
OdpowiedzRównież czekam na opinie na temat tego motocykla. Bardzo interesują mnie jego osiągi i przydatność w mieście i trasie. Jestem ciekaw czy gigantyczna masa tego motocykla daje się okiełznać i jak wypada porównanie ze starym jajkiem.
OdpowiedzWszystko z ulotki od Suzuki - zero wlasnego wkladu - niefajnie. Czekam na test i porownanie z Fazerem.
Odpowiedz