Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeNa mieście mówią że wzrost wagi o 10 kg spowodowany jest tym że CARB bierze pod uwagę że amerykanie są co raz grubsi więc do badań musiał zostać użyty cięższy jeździec :) (podawana waga w badaniu uwzględnia również kierowcę stąd 370 kg ). A tak serio Nie wiem skąd autor ma informację że wzrośnie liczba koni mechanicznych do 140, To że może być inna wartość niż dotychczas jest to prawdopodobne ale mało jest prawdopodobne że będzie to taki wzrost ze względu na niższe wartości HC, NOx i CO niż w dotychczasowym modelu oraz niższe wartości niż dla pieca z Z1000, który ma 140 kucy. Reszta dotycząca wyposażenia (led, tempomat, mapy silnika, tft etc) to domysły ludzi z forum którzy porównują versysa do tracera gt. Gdzie Yamaszka odjechała konkurencji jeśli chodzi o wyposażenie. Oczywiście kawasaki stosunkowo będzie łatwo to zaimplementować do versysa bo technologię kawa już ma w innych modelach (choćby w z1000sx), ba! może nawet dołożyć więc niż ma tracer np. KCMF czy też KIBS. Realnie cena pomiędzy z1000sx a Versysem to tylko 5 tysięcy różnicy a jeśli dodamy że Z ma więcej koni to różnica na wyposażeniu wychodzi jeszcze mniejsza (zakładając że zwykle motocykle z większą mocą są droższe). Więc może jest cień szansy że nowy Versys nie wskoczy do tej samej półki cenowej co Multi 1250 czy też BMW s1000xr. Po żyjemy zobaczymy
Odpowiedz