Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeO kurcze! Kondolencje dla właścicieli tych maszyn. Niestety, ale coraz częściej będzie dochodzić do takich sytuacji przy podcieraniu du^y szkłem podwykonawcami z Indii, czy Chin. W moto innych firm też są problemy z tymi hinduskimi skrzyniami. "Dziękujemy" za dalsze promowanie hinduskiej jakości.
OdpowiedzTo pewnie skrzynia od firmy Bajaj, o której tak wspaniale piszecie kilka artykułów wcześniej. To się nazywa cięcie kosztów. Wymiana zębatek wiąże się chyba z rozpołowieniem silnika. Ciekawe jak zostanie poskładany. Powodzenia dla właścicieli, życzę dużo szczęścia.
OdpowiedzCzyli dokładnie mówiąc wprost powinna być wymieniona cała skrzynia,bo w opisanym przypadku po skończonej akcji serwisowej zostanie ogłoszona następna związana z wymianą pozostałych kół zębatych...
Odpowiedz