Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeBo Polska to taki kraj w którym ktoś kto jedzie zgodnie z przepisami w oczach innych kierowców jest poprostu frajer
OdpowiedzJedż równo prędkością 50 często 40 a coraz częściej 30 km( np. Dynów- Bircza , podkarpackie) przez teren z białymi tablicami stawianymi ,na wszelki wypadek min. 500m przed i za paroma chałupami jako teren zabudowany i po przejechaniu 200 - 300 km krajowymi i powiatowymi życzę dalej dobrego samopoczucia, no chyba , że jesteś budżetowcem to wszystko dotycżace zdrowego rozsądku i ryzyka diametralnie wówczas zmienia.
OdpowiedzArtykul zaczynamy od "Fotoradary mogą negatywnie wpływać na bezpieczeństwo", juz w polowie tekstu czytamy "obecność fotoradaru faktycznie wpływa na poprawę bezpieczeństwa w miejscu, gdzie jest on ustawiony," a na koniec czytamy, ze "Ogólny bilans wypadkowy przemawia zdecydowanie na korzyść tych urządzeń." oraz "tysiąc nowych fotoradarów zainstalowanych na badanych przez niego drogach zredukowałby liczbę kolizji o 1130. Dzięki nim 330 osób doznałoby także lżejszych obrażeń, a 190 ocaliłoby życie." Czyli jednak wniosek jest taki, ze fotoradary pozytywnie wplywaja na bezpieczenstwo, a teza postawiona w tytule jest obalona.. Czym wy tu próbujecie manipulowac - www.lse.ac.uk/News/Latest-news-from-LSE/2017/10-October-2017/Speed-cameras-reduce-road-accidents-and-traffic-deaths-according-to-new-study Speed cameras reduce road accidents and traffic deaths, according to new study - wniosek z badania plynie wrecz odwrotny, do tego, co napisaliscie.
Odpowiedz