Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeOśmieorniczki lepiej smakują w Brukseli niż Warszawie i więcej można kupić
OdpowiedzNajwieksza mafia jaka egzystuje to jest unia europejska, szynki sa nie zrowe ja sie je wedzi ale jak sie je maluje to sa larytasem ;-). VW prawie zniszczyl diesla ale i tak sie sprzedaje nadal dobrze. Choc jak sie pojawilo coraz wiecej Prius-ow na taksowkach to wiecej nic ujac nic dodac. Niech zmieniaja narmy na 5 aby sie producenci tez do tego stosowali a nie tak zrobili jak zrobil VW choc i inni niemieccy producenci nie sa inni bo ani jeden nie wypowiadal sie na ten temat jak by wszyscy byli pod jedna "plachta" ;-)
OdpowiedzZgaduję że mniej zaawansowane technicznie motocykle BMW zostaną na rynku a połowa japończyków poleci do kosza w tej ....... unii po wprowadzeniu euro 5. PS. obrońcom bmw od razu piszę że niezależne ośrodki w Australi, Kanadzie i USA pokazują że po Ducatti, BMW to najbardziej psujący się szrot. Statystycznie co setny japończyk wymaga naprawy czegoś średnio po czterech latach użytkowania, natomiast ponad 15% motocykli bmw wymaga napraw zaraz po wyjeździe z salonu. Tutaj marketing już nie pomoże..... wszyscy się przekonali na własnej skórze jaka to padlina jest.
OdpowiedzW sumie masz racje, to z BMW-Motocykl jak i VW podobne wyglada. W Europie BMW-Motocykl jest najlepiej sprzedajaca sie marka. Problemy takie jak Kosze sprzeglowe / Sterownik (K1200S) ktory siada jak sie akumulator wyladuje (1500€), S1000RR, wal rozrzadu, napinacz, cewki itd...itd...(po 30.000km). VW- po zmianie Software- AGR w 1.6D, Lancuchy w 1.4 TSI, 18 i 2.0 Piesrcienie (bierze olej od 1L do.... na 1000/km) problemy z DSG itd itd.... BMW GS jest najlepiej sie sprzedajacym motocyklem w europie jak i GOLF wiec dlaczego ? Kazdy mysli ze nabedzie dobra jakosc przez chyba sama Marke :-). Instalujac oprogramowanie by na przedladach spaliny byly takie jak byc powinny a jak Auto wyjedzie na trase to dziala automatycznie inne mapy sterowania to wiecej nie trzeba nic mowic jak technologicznie sa do tylu ;-). Toyota Prius standardowo na rynku jest od 1997 roku a innych producentow przez ponad 10 lat ta technologia nie interesowala. Jak teraz wypusczaja "hybrydy" to z jakimis malutkimi silniczkami elektrycznymi co pewnie sa w stanie zasilic ladowarke do komorki ;-). Wracajac do tematu to i BMW jak i Castrol znajdziesz w kazdej motocyklowej gazecie a czy to jest za razem dobra jakosc to niech na to pytanie sobie kazdy sam odpowie :-).
Odpowiedz"Finalnie zapłaci za to klient, co może skutkować znacznym zmniejszeniem rynku motocyklowego, na którym przetrwają tylko najsilniejsi gracze"... Więc ktoś za tm stoi... A najpewniej kasa, a nie środowisko...
OdpowiedzA motocykle to już w ogóle promil zanieczyszczenia. Posrana unia europejska.
OdpowiedzW Polsce tak, ale w krajach o dużym ruchu motocyklowym to już czuć spaliny motocyklowe.
OdpowiedzWspaniała Unia dalej wymyśla pierdoły, żeby "ratować" środowisko. Gdzie motoryzacja jest odpowiedzialna za niecałe 10% zanieczyszczeń (ile z tego same motocykle??) A w takiej czystej i pięknej Kanadzie, dalej można kupić nowe z salonu DR 650 z gaźnikiem, które by Euro 3 na pewno nie spełniło, że o USA czy AUS nie wspomnę... Ehhh, szkoda gadać
OdpowiedzJa mam nadzieje, ze ta euromafia wkrotce sie rozpadnie, i skoncza sie te bzdury.
OdpowiedzAle wam ten PiS nasrał w głowach...
OdpowiedzAle to PO nasralo w gowie. Co tu ma do tematu? W uni sa sami wariaci zamist zająć sie czyms przydatym blokowanie telemarketerow to wymyślają... Oby sie rozpadla
Odpowiedz