Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeCałkiem sensowna propozycja na gorszej jakości lokalne drogi. Posiadam motocykl o mocy powyżej 100KM, ale zarówno on, jak i ja męczymy się. Nie wspominając o tym, ze od czasu do czasu mam ochotę wyskoczyć sobie w leśne dukty. Myślę, że to będzie moje następne moto :-)
OdpowiedzW tej cenie opłaca kupić Beneli TRK 502
Odpowiedztest sponsorowany?
OdpowiedzBMW zaprezentowalo motocykl w singlu o 4 KM mocniejszy od guzikowej DR 350 SE. Produkcje Dr-ki zakonczono 20 lat temu. A- i zapomnialem dodac, ze DR-ka byla o 36 kg lzejsza (!). O mozliwosciach terenowych litosciwie zamilcze. Brawo hindu..., znaczy sie, bawarczycy!
OdpowiedzOstatni akapit porusza sprawe niezwykle istotna w Polsce, czyli "co powie sasiad" wazniejsze niz rozsadek i realne potrzeby. Trza zaimponowac przeciez. Jak motocykl nie ma min 1000ccm to wstyd sie przyznac. Potrzeba jeszcze przynajmniej jednego pokolenia, zeby zaczelo sie to widocznie w Polsce zmieniac - mam nadzieje ze pomoga w tym ludzie powracajacy z emigracji (ci, ktorzy doswiaczyli, ze jednak mozna zyc inaczej - normalnie)
OdpowiedzNie wiem, jakich macie sąsiadów, ale mój sąsiad, świetny mechanik samochodowy, kiedy zażenowany (mam 40 lat) przyjechałem na moim (pierwszym co prawda w życiu) moto - YBR 125, był podekscytowany (jak ja jeżdżąc 6. godzinę w życiu) na tej bestii...
OdpowiedzW kraju, gdzie zima trwa 3-4 miesiace, rozsadek i utylitaryzm nie sa i nigdy nie beda glownymi kryteriami wyboru motocykla. Co wiecej, zakup singla 310 o osiagach sprzed 20 lat (DR 350 SE) i masie wlasnej wyzszej od budzetowego szosowego twina 700 (MT-07) mozna umotywowac jedynie sercem... Co do emigracyjnej normalnosci, to powiedz to gosciowi, ktory poszedl na 8 miesiecy pierdziec w pasiakach za kilka pionow i grzebanie w plecaku na brytyjskiej autostradzie. Zaslepienie poprawnosciowe to choroba XXI wieku, ale to sie leczy.
OdpowiedzNiby fajny, niby cacy, ale za taką kasę moto z jednym garem. Ktoś w BMW chyba się uderzył o kierownicę podczas hamowania - jak moto zanurkowało...
OdpowiedzTym kims byles chyba Ty, Cena na poziomie dobrej 125 - porownaj z Yamaha R125. Ze co, jednym garem to straszny nie honor jezdzic? Kup se Rometa ADV250 czy tam tego 400, postaw obok i porownaj. Od razu zrozumiesz, skad sie bierze roznica w cenie.
OdpowiedzA mnie najbardziej interesuje "Synchronizowana 6-biegowa skrzynia biegów.." To jest nowość! (Koniec z przegazówkami ;)) Ale pytanie.. jak mam np. 4-kę i hamuję awaryjnie to potem normalnie na postoju jadę w dół do jedynki i wszystko samo wchodzi? Albo staję na światłach z bezczelnie zapiętą 5-ką i na światłach zbijam w dół, tak po prostu??
Odpowiedzno tak bo 300 cholernie potrzebna jest przegazowka,w dodaku w takiej kobyle
OdpowiedzCzemu koniec z przegazówkami? Synchronizacja w skrzyni ze sprzęgłem nie zmienia nic, jeżeli chodzi o międzygaz i należy silnikiem zmieniać obroty między biegami, a nie tarciem sprzęgła. Nie mów, że w samochodzie katujesz poślizgiem sprzęgło, jak chcesz wyrównać obroty jak schodzisz z 4 na 3 bieg??? Zawsze robię międzygaz.
OdpowiedzA gdzie zdjecia kokpitu? W tej klasie motocykli zdecydowanie imo nowe Kawasaki Versys x najbardziej mi się podoba. Wygląda na wiekszy gabarytowo i ma normalnie wyglądającą owiewke, funkcjonalny kokpit z komputerem pokładowym i wskaznikiem biegów, koła szprychowe i troche bardziej żywiołowy silnik. Czekam na test Kawy i nowego małego V - storma. Chętnie przeczytam. Pozdrawiam
Odpowiedz