Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeMam dokładnie ten model dla mnie uniwersalny ideał na polskie dziurawe drogi ...nie jest to król autostrady ale i tak niewiele ich w Polsce
OdpowiedzJeżdżę na jednej z pierwszych DL 650 z 2004 r. Zaliczyłem Alpy, norweskie fiordy, Szkocję, Irlandię, Nordcap przez Szwecję i Finlandię i potwierdzam, że jest to motocykl za ciężki jak na bezdroża. Na miękkich szutrach (z ładunkiem pasażera 80 kg plus bagaż 40 kg) przy wolniejszej jeździe strasznie się zakopuje. Trzeba jechać szybciej (80-90) aby nie tracić sterowności.
OdpowiedzDostajemy zatem osłony w cenie ABSu. Ciekawa opcja dla tych, co chcą się nieco wyróżnić w mieście. Ale czy aby na pewno V-strom nadaje się na bezdroża?
OdpowiedzMoim zdaniem osłona pod silnik jest ważna ponieważ nie chlapie po nogach i po silniku a ABS??? da sie bez niego jezdzić wystarczy odrobina wprawy kiedys motory nie miały ABS i bylo OK
Odpowiedzmam ten motocykl itwierdze jednoznacznie że jest to szosowe enduru z nbardzo lekkim zacięciem na droge szutrową
Odpowiedz