Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeWizjer sferyczny ,co może powodować zniekształcenia o odbiorze obrazu ,a to może mieć wpływ na ocenę odległości. Druga sprawa to że cena ma zachęcić do kupna i tak po prawdzie to produkcja każdego kasku oscyluje wokoło tej ceny,a płacimy za markę...
OdpowiedzPłacimy za markę? Tak mówi każdy kto kaski lepszych marek tylko widział na zdjęciach
OdpowiedzWiele lat jezdzilem w kaskach ze sredniej polki cenowej a obecnie mam dwa topowe wyroby w swoich klasach: Shoei Neotec na szose i Airoh Aviator w teren. Porownojac oba do wczesniej uzywanych znacznie tanszych garnkow, niestety mam istotne zastrzezenia: Shoei jest glosniejszy od tanszego Caberga J1 Plus, podnoszenie samej szyby chodzi znacznie ciezej, wysciolka jest luzna w gornej czesci i co najgorsze, mimo prawidlowego dopasowania, kask po okolo 2 godzinach na glowie, zaczyna powodowac bol w okolicach skroni. Aviator jest genialnie lekki i swietnie dopasowany, ale cienki i lamliwy daszek to porazka. kazde lekkie spotkanie z gleba, albo nawet uderzenie galezia lub kamieniem najczesciej konczy sie peknieciami. I tu najlepszy przyklad kasowania za "premium": solidny daszek do AGV RC-5 to jakies 70-80 PLN. Wykonany w identycznej technologii (wtryskarka, grafika, klar) cienki daszek do Aviatora to koszt 300 PLN... Placisz za markedingowe "premium"? Niestety tak, i to slono.
Odpowiedz