Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 25
Pokaż wszystkie komentarzeMam pytanie do tych co jeżdżą tym skuterem jak że skutecznością i czy są awarie znajomy chce kupić do Włoch co proponujecie może coś innego
OdpowiedzWszytko na początku wygląda fajnie a tak naprawdę strasznie gówniane. Na baterii czasami nawet nie idzie przejechać 20 kilometrów, za takie pieniądze to porażka. Sam potrafi się przez noc rozładować.
Odpowiedzposiadam na stanie modele demonstracyjne, części, baterie, akcesoria oraz pełny serwis z dojazdem do klienta po pojazd. W ofercie model VX1 Li oraz VX1 Li+ W przypadku zainteresowania proszę o kontakt : VECTRIX@INTERIA.PL
Odpowiedzmam ten skuter i nigdy sie nie zepsul a na 100 km potrzebowal pradu za 2.35 zl więc nie 10 zl i nie psuje sie chyba ze traktuje sie go jak zlo konieczne . na paliwie juz zaoszczedzilem 5350 zl no i zero oleju ,filtrow i smrodowych spalin Sasiedzi tez spią spokojnie pomino ze wyruszam o 5.00
OdpowiedzWitam! Zainteresował mnie ten skuterek ale za takie pieniądze 30 000 pln ktoś się musiał w coś uderzyć, najprędzej w głowę i to mocno. Zasięg-żenada, ładowanie? gdzie na CPN-nie? Ogniwa słoneczne? A może agregat prądotwórczy trzeba ze sobą wozić żeby zasięg był większy? Ekologia? Za 30 000 można kupić niezłe autko od niemca spełniające wyśrubowane normy (np merc c klasa w203 w filtrem cząstek stałych wartym połowę auta), a energia do ładowania tego cudeńka-skuterka dalej "brudna" więc pytam-Gdzie tu ekologia? Pewnie spowolnimy globalne ocieplenie, najprędzej gadaniem lub siłą umysłu bo to następna modna i polityczna bzdura. Spacer i rowerek to nas uratuje przed wielkimi brzuchami i pierdzeniem w stołek zamiast się oszukiwać. Nie chciałem nikogo obrazić ale osobiście tak to niestety "widzę". Pozdrawiam i proszę o konstruktywną krytykę.
OdpowiedzWitam/Prawda leży zawsze po środku. Z tą ekologią to jest sprawa bardzo skomplikowana. Nie wiadomo ile jeszcze jest zasobów paliw ropopochodnych, a i tak cena paliwa jak benzyna czy ON jest coraz większa ( po nowym roku czyli w 2012r. około 6.50 zł. za litr Benz 95 i tyle samo za 1 l. ON). Na dodatek ciągłe wydobywanie tych paliw jest nie bezpieczne dla naszej planety czyli i dla nas. Czy ktoś wie że samych nie czynnych czyli opuszczonych wież wiertniczych na oceanach jest ponad 550 szt. i nie ma chętnych do ich likwidacji a wiadomo co się dzieje kiedy taka wieża staje się nie szczelna (mamy przykład tej tylko jednej koło USA) Naukowcy zachowują się jak dzieci.Wymyślają filtry cząstek stałych do samochodów spalinowych a potem okazuje się że te filtry powodują zwiększenie zachorowania na raka płuc w tych krajach (Europa zachodnia) gdzie pierwsze pojawiły się te filtry. Okazuje się że zamiast filtrować po prostu rozdrabniają cząstki sadzy co powoduje że krtań człowieka już nie jest w stanie zatrzymać tak małej drobiny sadzy no i taka drobina jak się dostaje na dno płuc powoduje powstawanie Raka płuc (co jest już udowodnione). Więc po co te filtry jak miały Nas chronić a nie szkodzić. A czemu nie ogniwa solarne bo co drogie? Bzdura. Stację zasilania do pojazdów elektrycznych jak rower elektryczny , samochód elektryczny. można sobie zrobić koło domu ( tak tak nawet na dachu bloku w którym się mieszka), Na dachu garażu itp. Znam takie osoby które już takie mają. Ale tu można się kłócić a że u nas w Polsce słońca jak na lekarstwo. No cóż każdy ma wolny wybór. Jeśli się nie podoba no to trzeba dalej tankować paliwo jak : benzynę ,ON na stacji paliw. Ale to już tradycja sprzed 100 lat. A wtedy to mój prapradziadek miał długą brodę i wąsy też nie krótkie. Pozdrawiam. Ps. I tak za 10 lat przejdziemy na pojazdy do pracy i na zakupy czyli elektryczne , I te drugie pojazdy benzynowe lub ON ( często zakurzone i zaniedbywane ) do jazdy na wycieczkę lub dalszą podróż. Czyli wyjdzie że w każdym domu lub rodzinie będą co najmniej dwa pojazdy lub nawet trzy nie licząc rowerów które będą bardzo popularne tak jak w chinach jest już od dawna. No i właśnie o to chodzi wszystkim rządzącym w różnych krajach, Bo będzie więcej wpływać pieniędzy do kasy państwowej z rejestracji, podatków i przeglądów technicznych tych dodatkowych pojazdów. No cóż raz zarabiają szejkowie a raz Władza państwa.(taka jest równowaga w przyrodzie). A teraz poproszę o krytykę bo lubię jak mnie krytykują. Wtedy łatwiej zrozumieć gdzie coś przegapiłem.
OdpowiedzMyślę że powinniśmy poszukać innych metod pozyskiwania paliwa np.olej rzepakowy itp (tak żeby jakąś wartość cetanową dało się uzyskać), alkohol metylowy(oktany). Stare TATRY z lat 50 chodziły na "wszystkim" tam stopień sprężania w silniku był taki że pozwalał na spalanie "bezstukowe" wszelakiego "szuwaksu" jaki był dostępny, rosyjskie URALe i KRAZy z tamtych lat też nie były wymagające nie wspominając UAZa i GAZa. W Finlandii (tam spotkałem "leśnika" który jeżdził takim wynalaskiem jak parowóz) pozyskuje się tzw. gaz z drewna i choć pojazdy wyglądają kosmicznie i komicznie, ale... działają http://www.drewnozamiastbenzyny.pl / Odnośnie ogniw słonecznych to fajny pomysł ale... na ogniwie 14v i 40 W w pażdzierniku prąd zwarcia wynosił 3.3 Ampera kilka dni potem 2.7 a następnie 1.3 więc efektywność spada zerknę jeszcze w zimie...
OdpowiedzKrytyki nie dostaniesz, ale fakt 30 K pln za coś takiego to nie warta zachody zabawka w Polsce, miałem okazję pracować przy tych skuterach, osiągi są całkiem niezłe jak na nową technologię. Moda na to następuje w krajach zachodnich, tam za pojazd z zerową emisją spalin są ulgi podatkowe, zwroty VAT. Dla przykładu, zamów go do Włoszech, zarejestruj tam i otrzymasz 2k € zwrotu za ochronę środowiska. Osobiście widziałem jak wygląda całość skutera od A do Z, proste i banalne zastosowanie napędu na tylnym kole (szczegółów nie podam), ale robi wrażenie, żadnych silników zwojowych. Akumulator ładowany w 2h? Cool normalnie powinien pozostać pod napięciem 8-10 h. Ulepszenia tej technologi poda nam niebawem kilkuminutowe ładowanie, ale występuje z tego defekt, bateria krótko żyje, a to połowa masy sprzętu. Pozdrawiam
OdpowiedzPotrzebuję części przodu do Vectrixa -2xkierunkowskaz,szybę,plastik za szybą,obie połówki czaszy przedniej,osłone górną zadupka.Gumy pod nogi kierowcy i pasażera.Mój tel 666839620
OdpowiedzPotrzebuję części przodu -2xkierunkowskaz,szybę,plastik za szybą,obie połówki czaszy przedniej,osłone górną zadupka.Gumy pod nogi kierowcy i pasażera.Mój tel 666839620
Odpowiedzsprzedam vectrixa 502865052 zdięcia na meila 1.02.2008 przejechane 7800km
Odpowiedzjestem zainteresowany, moj e mail marcin@hvn.pl
Odpowiedzprosze o kontakt skipi500@plusnet.pl mam kilka pytan o ten skuter
Odpowiedzo części możesz pytać dystrybutora Vectrix na Polskę - PoloniaCup, Tarnowskie Góry, ul. Łowiecka 121, tel. 032 7683230
Odpowiedzhmm.. co racja to racja pracowałem tam jakiś czas temu i uważam ,że mocne słowa krytyki tej firmie sie należą, ale nie bede sie powtarzał bo wiekszosc była juz napisana np. notoryczny brak czesci i produkcja stoi!!!! w sumie brak płynnosci w produkcji! non-stop.rzeczywiscie na 20 skuterów moze 5-8 max nie ma wad! brak komunikacji miedzy pracownikami a team lederami. w pewnym czasie poczułem sie jak bym był w jakims obozie pracy dziwna atmosfera sie zrobiła! produkcja stoi bo brakuje czesci a TY jak ten osioł udawaj ze cos robisz bo kierownik sie patrzy! a po za tym skutery są spoko!
OdpowiedzMiałem okazje być kiedyś w fabryce i poznać część kadry kierowniczej. Atmosfera niby luźna i kumplowska ale dawał się odczuć dystans pomiędzy kadrą polska a zagraniczna. Z jednej strony lęk przed cudzoziemskimi szefami z drugiej nieskrywana pogarda dla "robotników-polaczków". Moim zdaniem firma niespecjalnie dba o długofalowe 'wychowanie' swoich pracowników, może wynika to z niepewności co do trwałości wrocławskiej inwestycji, może z konieczności polityki zaciskania pasa, nie wiem.... Widziałem że pracownicy nie byli szczególnie zachwyceni pracą w firmie i nie identyfikowali się z nią... Nie wróży to dobrze na przyszłość! Pozdrawiam
OdpowiedzJeszcze male sprostowanie co do mojego ostatniego zdania. Z tymi spoznieniami chodzi mi o to, ze nie ktorzy "pod-szefowie" uwazaja, ze jak beda "stanowczy" i zwolnia kogos po jakiejs malej wpadce, to jjest to rownoznaczne z byciem dobrym szefem. Ale tak naprawde chodzi tutaj o dokladnie oprzeciwienstwo takiego zachowania. Szef powinien byc osoba zaufana, wyrozumiala, no i przede wszystkim INTELIGENTNA. Bo inaczej pracownicy beda zwalniani, co spowoduje luki i chaos, atmosfera sie pogorszy i ludzie nie beda efektywni. Poprosze o komentarze, szczegolnie od ludzi z odpowiedzialnoscia w tej firmie. Pozdrawiam , a szczegolnie takiego jednego team lidera.
OdpowiedzWitam wszystkich! Chcialem skomentowac to, co do tej pory przeczytalem na forum... Zaczne od Firmy, wedlug mnie to, jak prosperuje firma zalezy od jej szefa; to szef wybiera ludzi na poszczegolne stanowiska. Jezeli dokona zlego wyboru to ci nowi ludzie beda rowniez wybierali zlych ludzi itd. Jezeli chodzi o polakow i o narod, to wydaje mi sie ze nie mozna miec do nich zadnych zarzutow w tej konkretnej sytuacji, bo akurat w tym przypadku polacy nie chca dac zamydlic sobie oczu przyszloscia i ochrona srodowiska...tym, ze trzeba sie poswiecac i byc wdziecznym dlatego, ze Vextrix istnieje; to kompletna glupota. Kolejna rzecza o ktorej chce wspomniec jest forum. Wydaje mi sie ze po to ono jest, zeby sie w nim wypowiadac, wydaje mi sie ze w dobrym forum wszystkie komentarze powinny byc pokazywane, pod warunkiem ze nie sa natury osobistej,, ale poza tym w 100 procentach otwarte. Jezeli tak wielu pracownikow uskarza sie na firme i tak bardzo kr ytykuje produkty, to oznacza to, ze cos jest nie w porzadku. I tlumaczenie siebie i firmy nie ma zadnego sensu. I kolejna smieszna rzecza jest wyzywanie pracownikow, albo bylych pracownikow do przyjscia do firmy i mowienia czegos komus wprost. Jezeli by komus w tej firmie zalezalo na opinii, to by mogli to inaczej zorganizowac. Pracownicy nie musza niczego komus udowadniac. Uwazam ze nie mozna miec pretensji do poszczegolnych pracownikow, bo nie jacy pracownicy, taka firma, lecz jaki szef taka firma. Jezeli firma musi masowo zwalniac pracownikow, to jest juz kleska tej firmy, bo wedlug mnie w tej fabr4yce nie powinno chodzic o skutery, tylko o dobro firmy, ludzi ktorzy tam pracuja i o produkt. Pracowalem tam przez jakis czas, poznalem tych ludzi; wedlug mnie nie wszystko bylo w porzadku. Pracownicy powinni isc na 6.5 g. do pracy, mowic do widzenia i tyle. Tylko tak firma moze funkcjonowac, a nie nadgodziny, normy na dzien i takie pierdoly,. Martwcie sie o to zeby te skutery jezdzily, a nie chy 25 osob zrobi 19 czy 20 skuterow na dzien, i czy ktos przyjdzie do pracy 10 minut za pozno czy nie. hehe
OdpowiedzDrogi „sylweks”. Faktycznie nasza krótkowzroczność jest przerażająca :D Ale tak to jest z osobami, które mają DO CZYNIENIA z ww produktem, z pracą na linii, a nie z kolorowymi prospektami reklamowymi, na których skuter faktycznie świetnie się prezentuje. Niestety nie tylko baterie są problemem, masa części jest reworkowana i niestety wciąż nie są takie, jak być powinny. Nawalające ICM-y, encodery… Taaa. „tylko” baterie :D A sprawy kadrowe? Dlaczego pracownicy mają prowadzić dyskusje panelowe na tematy czysto techniczne? Nie jestem za obrzucaniem się błotkiem na forach i wylewaniu żalów właśnie w ten sposób, ale trudno się dziwić ludziom, którzy zostali bez pracy z dnia na dzień. Ci ludzie nie życzyli upadku firmie z tego li tylko powodu, że wprowadza alternatywę dla pojazdów spalinowych, ale powodów osobistych. A że to nie profesjonalne? Może masz ciepłą, pewną posadkę i nie musisz się przejmować ewentualnymi zwolnieniami w swojej firmie (czego Ci serdecznie życzę – w końcu chcesz kupić skuter za 10 tys. euro). Syty głodnego nie zrozumie… No tak, cóż za błyskotliwa myśl – Polacy za zatrważająco zacofani –zamiast zachwycać się, wychwalać pod niebiosa tak odkrywczy pomysł, narzekają, że części nie są wysokiej jakości, że są zwalniani. Okropny naród. Ty na szczęście nie należysz do tej paskudnej nacji, prawda? Dlatego zanim będziesz się tak autoratywnie wypowiadał, nabądź jakąś konkretną wiedzę na dany temat.
OdpowiedzNa wstępie naszej cudnej wypowiedzi pozdrawiamy super ludzi z linii,z którymi dane nam było pracować :)POZDRO :* rownież dla Tomka Szatanika,Marcina Skowrońskiego i Pani Teresy :) teraz troche mniej szczere pozdrowienia dla najglupszego czlowieka w firmie z jakim trzeba bylo pracowac --Tomka,teamleadera ze stanowiska numer 20.LUDZIE!! ten człowiek NIC NIE POTRAFI!!! nie ma pojecia o icm`ach,bateriach wiązkach..TRAGEDIA....i on jest teamleaderem???Ko Ko Ko Ko...qrwa,moze zaspiewam-bedzie szybciej-Konrad!!o Tobie też pamiętamy...Takie zaangażowanie w pracę powinno być specjalnie premiowane... ;)ale co tam jako pupil Marka na pewno w tej firmie nie zginiesz....szczególnie teraz jak wyleciało tylu ludzi...ciekawe jak poradzi sobie "10" bo przecież Maciek to chyba nie wie jak papiery wypełnić...no w sumie to może by wiedział ale w takiej pracy liczy się TRZEZWOŚĆ UMYSŁU...a proopo trzezwosci..pozdrawiaamy MAĆKA! Zawężony Krąg Donosicieli....czyli laska z Bateryjek,,,jak jej tam było...Formalina?plastelina??EWELINA-WAZELINA...pomyslec,ze w tak młodym wieku juz sie tak sprzedaje....i donosi..Moze Wy z Tomkiem z 20 na jakims kursie byliscie?? i na koniec NIEOCENIONY SZEFUŃCIO MArek.....hmmm to zaraz ,to kto jest szefem??Marek?Andrzej??? sądząc po tym co Marek szepnął to tu to tam to chyba on....???POZDRAWIAMY WSPANIALE ZAPOWIADAJĄCĄ SIE FIRMĘ ku upadkowi.....I JESZCZE WSPANIALSZYCH LUDZI KTÓRZY W NIEJ ZOSTALI...a na koniec...-TAKIEJ ZAŁOGI TO JUZ NIGDY NIE SKOMPELTUJECIE CZEGO WAM SERDECZNIE ZYCZĄ BYLI PRACOWNICY!!!!!
OdpowiedzWitam.Co tam jest z tym Vectrixem. To fajny skuter jest czy badziewie? Chciałbym coś kupic elektrycznego. Może jest coś godnego polecenia.
OdpowiedzZLECENIODAWCY I OGÓŁEM LUDZIE !!! PRZECZYTAJCIE co napisał ARTUREK ... TO BARDZO WAŻNE I CAŁA PRAWDA O VECTRIXIE
OdpowiedzPowiem tak ... pozwalniali wszystkich ludzi , masowo !!! dlaczego? z braku zamówień. nie mozna składować skuterów gdyż bateria (akumulator) który sie w nim znajduje po miesiącu nieużywania jest do wyrzucenia. hmmm wiedział ktoś o tym ?? !! ogólnie w biurze pracują skryci ludzie którzy dopiero na koniec wszystko powiedzą ... tak jak to wczoraj zrobili z całą ekipą pracującą ... wypowiedzenie tygodniowe i dowidzenia. Skutery sa wysokiej technologii lecz mają bardzo duże wady. najważniejsze elementy części krytycznych typu manetka , motorkontroler , encoder i ICM mogą się popsuć w czasie jazdy momentalnie i znienacka. to samo jest z przekładnią która nie jest w pełni dopracowana i cieknie z niej czasem olej jak i mocno zgrzyta w czasie jazdy ... Skuter stanie Ci na środku drogi i albo wypadek hmmm może śmierć lub też nie będzie źródła zasilania w pobliżu . Bateria w nim jest jak bateria w zwykłych aparatach cyfrowych , w dodatku licha . nigdy nie wiesz ile zdjęć zrobisz ... Więc czy warto inwestować w elektryczną przyszłość tak naprawde BEZ PRZYSZŁOŚCI
Odpowiedznajwieksza kariere w tej firmie robi pan mały z telefonem na szyji,ktory tylko biega po hali,duzo krzyczy,nic nie robi i bieze a to kase.podobno to prawa reka 'szefa',heheh.i stanowisko brauschwitz..czyli 20 ktorej team leader regularnie donosi panu małemu..taaaaa.kariera w vectrixie przez donosy...dlaczego moderator nie pokazuje wszystkich opinii??boicie sie prawdy???
Odpowiedznajfajniejsi ludzie w vectrixie to ludzie z supermarketu...pozdrowienia dla marty,mateusza ,grzesia,rafała i tomka :) trzymajcie tak dalej! dzieki wam ta produkcja jakos idzie :)
Odpowiedzte skutery to jest niezla padaka wiem bo pracuje tam na 20 ok zlych jest 15 niezle co i ta cena 10 tys euro super
OdpowiedzWiesz kolego , proces produkcji wbrew pozorom nie jest prosty. Do tego dochodzi całkiem nowa technologia użyta w skuterze. Opanowanie procesu zajmie 2-3 lata , tak,że twoje wypowiedzi są nieobiektywne i tendencyjne i co więcej charakteryzują się brakiem znajomości tematu. W twoim przypadku proponuję zmianę miejsca pracy na takie gdzie bedziesz miał coś do powiedzenia i możliwość wykazania się swoim potencjałem i zdolonościami.
Odpowiedzwiesz, nie masz racji... jak każdy inż lub mgr tylko teoretyka Wam w głowie! Praktycznie wszystko wygląda inaczej i dobry jest ten, kto pomyśli jak zrobić to co ww. wymyślili- pracownicy mają więc przegibane! Muszą myśleć za 1000 zł!?
OdpowiedzWiecie co ludzie??? Jestem pracownikiem firmy Vectrix od prawie pół roku i to co wam piszą o tych skuterach to jedno wielkie gówno prawda!!! Pracowników to tam traktują jak w japońskich firmach, a skuter (jeden egzemplarz) potrafi być naprawiany nawet 5 razy!!! Podczas produkcji spieprzony skuter może być robiony dalej bo nie ma czasu na poprawki... (to jest q... śmieszne!!!) Wiecie co, dużo jeszcze bym mógł napisać o tym waszym cudzie przyszłości ale szkoda mi swojego zdrowia i kolegów ze mną pracujących...
OdpowiedzCo do komentarza o bezawaryjności silników elektrycznych... pracuje w Vectrixie juz trochę czasu... wierz mi nic nie jest w nim bezawaryjne ;P nie no może nieco przesadzam, ale odchodzą różne dziwne akcje czasami ;P
OdpowiedzProponuję podejść do chłopaków z Parkera i wyjaśnić co z nimi nie tak, nie zapominaj, że silnik sam nie kręci.
Odpowiedzkolega ma racje to jest skladane we wrocławiu na bielanach na ul. magazynowej.koszt takiego cacka to ok 12 tys euro. w polsce nie dostępne jeszcze bo kog ostac na takie cosik????????
OdpowiedzZnasz może dokładny adres tej firmy gdzie składaja skutery. Prześlij mi dokładny adres na email lukas-pajak@wp.pl
Odpowiedz15 tys Euro...wiem bo pracuje
Odpowiedzmam vectrixa ze szwajcari za 3300 ch po wypadku uszkodzony front lagi i lampa gdie mogę dostac części tel kont 502865052 lub odsprzedam mz przebiek 7000 km i jest z 2008r biały ?????????
OdpowiedzPracujesz w Vectrix-Wrocław ? Możesz podać ich dane adresowe, telefon do biura lub do Radosława Piotrowskiego ?
Odpowiedzjedyne 7 tys funtów brytyjskich kolego:)
OdpowiedzRewelacja !!!!! Ciekawe czy uda się rozpowszechnić tego typu skutery. Ciekawe ile będzie kosztować. Tak sie zastanawiam. Przecież silnik elektryczny jest tańszy w produkcji od spalinowego. I praktycznie bezawaryjny. No proszę - i do tego we Wrocławiu !!!
OdpowiedzJuż kosztuje 10 000 Euro, w polsce będą w sprzedarzy za rok, w ceni 30 000zł cena tego jest taka poniewarz jest to nowość na rynku.
OdpowiedzStraszna cena tego skutera - 30 000 zł ???!.- Kto to kupi? Wiem, ze robotnicy na taśmie w wrocławskim Vectrixie zarabiają średnio ok 1000 -1200 zł / m-c, więc to jest żenada!
Odpowiedzprzejazd 100km ok 10 zl. Skuterek o podbnej mocy i przyspiszeniu spali zapewne ok 3-4 l, czyli średnio 15zl. 5zl na 100km 5000 na 100 000 km 30000 na 600 000km (:
Odpowiedz