tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Ostatnia tegoroczna runda WMMP w Poznaniu
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: K. 27/08/2016 10:36

Zdanie o warunkach dla wszystkich nie zamyka sprawy.Obowiązkiem organizatora jest przygotować obiekt zdolny do rozegrania zawodów jak najmniej narażając zawodników.Dlaczego organizator w miejscach gdzie dochodziło do notorycznych upadków nie pokazywał flagi o bardziej śliskiej nawierzchni?Dlatego przecież jest opisany w regulaminie stworzony system sygnalizacji . Skoro organizator nie był wstanie usunąć zaolejenia ,to miał obowiązek o tym przestrzegać.Niestety do tego potrzebny jest skład wirażowych którzy mają doświadczenie i przy okazji pojęcie o tym co mają robić.A Wielkopolski pozbył się wykwalifikowanych sędziów bo byli za drodzy.Nie czas o tym pisać szczegółowo,ale zainteresowani o tym wiedzą.Za wykwalifikowanych wirażowych okazyjnie przyjmuje się ludzi z łapanki na dniówkę po jednodniowym przeszkoleniu.Czy uważasz żę Dwie dziewczyny na punkcie wirażowym są wstanie usunąć motocykl leżący na poboczu????,a jeszcze trzeba sygnalizować nadjeżdzających o sytuacji zagrożenia. Czyli jedna dziewczyna ma usunać motocykl!!!!!!To samo tyczy się sygnalizacji.Skąd okazjonalnie dobrany wirażowy ma mieć doświadczenie w ocenie sytuacji stanu nawierzchni.Kładą się jeden po drugim to jest widowisko i tyle. Zawodnik jedzie po wynik i jedzie tak jak mu pozwala jego doświadczenie i sytuacja .Skoro nie ma sygnalizacji o zagrożeniu przed zakrętem to nastawia się na max możliwości.Jak widział by flagę sygnalizującą śliską nawierzchnię to na pewno by brał na to poprawkę,a przynajmniej nikt do nikogo nie może mieć pretensji.Olej na torze był z innych imprez ,a deszcz to tylko uwidocznił.Clasiki miały swój udział ,ale chyba nie taki o jakim napisał Daniel . Obrazowo przypomnę że jak Marquezowi zaszwankowała bez ostrzeżenia kontrola trakcji to nie ogarnął i wywinął orła i było po zawodach.Tak samo jest z wjazdem na zaolejone bez świadomości ,i nie pomorze kontrola trakcji co było widać po ilości upadków w tych zawodach.A dodam że jak jest mokra nawierzchnia to nie widać plamy bo cały asfalt jest w jednym odcieniu,dlatego zwykła flaga mogła by poprawić sytuację....ale nie poprawiła.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę