Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeTracer lepszy?
Odpowiedz40 tysięcy to jest tanio ??
OdpowiedzŚwietnie prezentująca się maszyna i to w całkiem fajnej cenie. Szkoda tylko że przy moim wzroście i niechęci od odwiedzania stacji benzynowych te minusy dość mocno kłują.
OdpowiedzJa rozumiem chińskie motorki, ale czy w Polsce w Romecie pracują też sami Chińczycy? Nie ma tam już Polaków w ogóle? Jebnę...i sobie reklamę na głównej stronie z bykiem jak wół!!! Polak to chyba wie, że pisząc datę to między liczebnikiem określającym kolejny dzień miesiąca a jego nazwą w domyśle jest słowo "dzień" więc kur...a 19 (dzień) luty czy lutego? Już nawet człowieka z pełnym podstawowym polskim wykształceniem w tej firmie nie ma? No jak do ch... można reklamy robić wielkie jak stodoła z takimi "kwiatkami" i promować swoją firmę?
OdpowiedzHehe, Polacy też przeważnie po polsku pisać ani mówić nie umieją, więc akurat tym bym się nie kierował ;)
OdpowiedzRomet nie jest polski. Tzn marka jest zakupiona przez Dębicę, ale produkcja jest w ChRL.
OdpowiedzJak dla mnie numer jeden w nakedach yamahy - wygląd, silnik, waga i ogólny klimat tego motocykla. Mam ochotę sprzedać swojego FZta :)
OdpowiedzDobry tekst. Najlepszy fragment o gościach w rurkach :)))) Pedały precz od motocykli!!!
OdpowiedzGorące całusy od klubu Gay On Bike!
OdpowiedzDobre :) A tak w ogóle nie odbierajmy nikomu prawa do jazdy na moto. Tylko jeden apel, faktycznie niech faceci nie zakładaja rurek, zwłaszcza białych ;)
OdpowiedzFajny sprzęt, jak dla mnie to tak mogła wyglądać MT09 od początku. Ciekawe czy można łączyć części pomiędzy XRS a MT, już mi chodzi po głowie ciekawa hybryda :-)
OdpowiedzWszystko fajnie, super że moto waży 195 a nie 245kg tylko licznik zamontowali krzywo. Na filmiku widać że jest za bardzo na prawo.
OdpowiedzTo jest celowy zabieg stylistyczny, podobnie zrobiło Ducati w Scramblerze. Moim zdaniem wszystko to ładnie do siebie pasuje i maszyna wygląda super.
OdpowiedzFajna maszyna, bardzo mi sie podoba, jednak dźwięk dwucylindrowej 700'ki bardziej mi tu pasuje, ma więcej charakteru niż ten świst 3 cylindrów. :)
Odpowiedzdźwięk może i przyjemniejszy dla ucha, chociaż te 3cylindry na akcesoryjnym np akrapie bez dbkillera urywają dupsko. W kwestii osiągów to jednak nadal dwa światy...
OdpowiedzA co do osiągów to na pewno nie ma porównania, ale to już kwestia czego ktoś oczekuje od motocykla. W każdym razie, oba wyglądają super. Miałem wcześniej Triupha street triple i na dwóch akcesoryjnych arrow'ach też ryczał pięknie :)
OdpowiedzPrzyglądając się filmowi staje sie jasne czemu dziennikarze motocyklowi regularnie zabijają sie na motocyklach :(
OdpowiedzJakby jezdzili przepisowo to byloby narzekanie ze zamulają i nie ogarniaja. Niestety kazdy zawod niesie swoje ryzyka.
Odpowiedz