Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeMam kolegę co ma Rometa Enduro 150 i ma przejechane realnie ok.15 tys i nic się nie zepsuło prócz padniętego od razu akumulatora 150 to lepsza propozycja niż 125 bo przelotowa dla 150 to ok. 90 a dla 125 to ok. 75 km/h więc 150 nadaje się już do "tras" i tiry nie muszą spychać do rou natomiast 125 już nie
OdpowiedzWitam wszystkich Kupiłem powyższego rometa tylko w wersji Tour Enduro 125 na tych wakacjach Plusy – wygodny, zwinny, enduro, wygląd ok, duży jak na 125, spalanie ok 2-2,5L/100km Minusy – dramatycznie słaby tylni hamulec (przydał by się dwa razy lepszy), moc 9KM i prędkość max 85km/h może 90 w porywach z górki a przelotowa z 70km/h (przydało by się do tego motorka 12,5-13,5KM i byłoby idealnie) Wniosek Polecam!!!!! Super motorek i super frajda!!!! Co bym zmienił 1. koła na 16 cali 2. tylni hamulec x2 3. moc 12,5KM do 13,5 KM 4. poprawił wygląd tłumika I mamy idealne Enduro w klasie 125 5.Zmienił tylne stopki Pozdrawiam TESTER MOTORÓW
OdpowiedzNie, zgadzam się. Vmax to 110 na prostej a spokojnie bez żyłowania można jechać 90. Coś masz źle wyregulowane.
OdpowiedzMusisz koleś ważyć z 45kilo i przestawiłeś zębatki albo założyłeś cylinderek 65mm i udajesz super szybkiego
Odpowiedz