Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzetrochę siedzę już w tematyce enduro/cross i niestety, ale jakość i trwałość współczesnych terenowych KTM'ów to już nie ten sam poziom co np 10 lat wcześniej. Poszli lekko na masówkę i pewne kwestie zaniedbali. Dla zawodników, którzy sezon-dwa pojeżdżą i sprzedają maszynę, mając opiekę profesjonalnych mechaników to może mało istotne. Ale dla całej reszty prostych riderów nie jest to dobra tendencja.
OdpowiedzWszystko piękna pompatyczna korpomowa... Zapomnieli dodać jak na wzrost sprzedaży wpłynęło otwarcie produkcji w Indiach i jak się kształtuje proporcjonalny podział na sprzedawane pojemności oraz jak się zmienia jakość produktów. Obstawiam że fabryka w Mattighoffen ma podobną wydajność jak kilka lat temu a jakość pewnie jest już nie taka jak kiedyś. Do tego rozwój Husqvarny - hmm - szkoda że ostatnie rewolucyjne rozwiązania prezentowały Husabergi z 2009 roku... pozdrawiam
Odpowiedz