Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeZnajomy ma i bardzo sobie chwali. Twierdzi, że gdyby miał kupować ponownie znowu wybrałby ten model. Wkurza mnie już to pisanie o chińczykach, bo to chyba z zazdrości. Złapali moment, rośnie popularność małych pojemności po zmianie przepisów więc dostarczają motocykle na rynek. Widać też, że ciągle poprawiają jakość. Tak jak napisał Paweł niektórzy mają problem z francuzami, a tak naprawdę nie jest to niczym popare.
OdpowiedzDokładnie tak! Z tymi "chińczykami" to tak samo jak przez wiele lat wśród aut nie kupowało się "francuzów". Technologia tak poszła do przodu, że różnica między jednym, a drugim producentem stale się zmniejsza. Uwierzcie mi w Chinach też potrafią skręcić dobrze motocykl. Akurat Barton jest tego świetnym przykładem, ponieważ w wielu artykułach można znaleźć na jego temat pozytywne opinie. A co najważniejsze, akurat Classic bardzo fajnie wygląda;)
OdpowiedzPiękny motocykl, piękne zdjęcia. Widzę że go nie oszczędzaliście w swoim teście i bardzo dobrze. Trzeba wreszcie pokazać, że jakość chińczyków bardzo się poprawiła i nie należy się ich bać. Może dopiero gdy wszyscy zobaczą, że takim motocyklem da się zrobić kilkadziesiąt tysięcy kilometrów, wykorzystywać go do ciężkich zadań i cieszyć jazdą, to wojna "markowe vs. chińskie" się skończy.
Odpowiedz