Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeTakich porownan w USA jest sporo i niestety ale podstawowe H 2 nie odbiega osiagami od najmocniejszych litrow. Ale czemu sie dziwic, skoro parametry sa zblizone. Wtedy dzidowanie pelnym ogniem nie pokazuje mozliwosci i elastycznosci doladowanego silnika. 200 KM w litrze? A coz to za nowina. Nie jestem fanem BMW ale wiele egzemplarzy S 1000 R przed wejsciem normy Euro 4 wypluwalo ma hamowniach 201-202 KM bez kompresora a i dzisiaj maja w granicach 195-197 KM. Podobnie Aprillia, Ducati, nowe R1 czy ZX 10 R albo ZZR-a. Moim zdaniem Kawasaki zawalilo sprawe. Taki motocykl powiniem byc gigantem i przy masie maksymalnie 220 kg powinien miec ok 220-230 KM. A tak to tylko marketingowy chwyt i techologiczna ciekawostka. Sama pojemnosc tez wydaje mi sie zbyt mala To nie jest scigacz. Mozna bylo wlozyc silnik 1100-1200 cm3 plus kompresor. Kawa miala swietne doswiadczenia z tymi pojemnosciami. Szczegolnie w ZX 12 R. Wtedy bylaby zabawa i nie byloby motocykla na swiecie, ktory by fiknal. Co innego w przypadku H2 R. Ale tu nie mamy homologacji a warunki serwisowania sa absurdalne.
Odpowiedztak bmw wygrało ... diter posmarował w łape ,dał pod stołem , bmw za cel postanowiło na yutubie wypromowac bmw 1000 rr
Odpowiedzw praktyce u mnie na lotnisku bmw wącha dym
OdpowiedzMoze bardziej sie postaracie i ogarniecie jakis swoj test zamiast szukac syfu na yt co kazdy robi wieczorami. Staracie sie zebrac publike z gimnazjum ktorzy jaraja sie predkoscia jak patrza na licznik?
OdpowiedzNIE PRZYSZŁO WAM DO GŁOWY ZE TE WYSCIGI SA USTAWIONE !!!!! TAK JAK KAZDY TEST POROWNAWCZY NIEMIECKIEJ MOTORYZACJI ,,POCZYTAJ O PRZEKRETACH ADAC JAK ROBIŁO TESTY JAK INZNIEROWIE ADAC PSULI KOŁA W INNYCH AUTAH BY W TESCIE POKAZAC ZE JEST GORSZE ,, POTEM WYSZŁO NA JAW ,, I WIELE PRZEKRETOW ,
OdpowiedzMoze bardziej sie postaracie i ogarniecie jakis swoj test zamiast szukac syfu na yt co kazdy robi wieczorami. Staracie sie zebrac publike z gimnazjum ktorzy jaraja sie predkoscia jak patrza na licznik?
OdpowiedzKurcze kolego nie sądzę, aby próbowali ściągnąć publikę skądkolwiek, jestem takim prostym człeniem, który raz na jakiś czas zagląda na ten portal dzięki Facebookowi i to, że w gruncie rzeczy sami robią mało testów nie znaczy, że kogoś chcą złapać na cokolwiek :) Po prostu niekiedy zdarza się redaktorom odpowiedzialnym za wpisy nowych tematów nie podejść LOGICZNIE do tematu i tyle. Tak jak w temacie, w którym piszemy te komentarze, nie wzięli prostych wartości pod uwagę, a robią furorę z tego podejrzewam, że Kawasaki H2 i H2R było tak mocno zapowiadane za "NAJMOCNIEJSZY MODEL" tak w liczbie pojedynczej piszę dlatego, że 90% ludzi nie ma pojęcia czym różni się H2 od H2R dlatego też pewnie zatytułowali tak, a nie inaczej wpis tematu :) Bo w gruncie rzeczy 90% jakichkolwiek wpisów na całym świecie tyczyło się właśnie Kawasaki H2R :)
Odpowiedzjeśli producenci motocykli walczą o każdy kilogram który na torze przyspiesza okrążenia . To test na drodze z grubasem na kawie raczej nie ma sensu. Człowiek wagi 100 kg. mierzy się z kimś kto nie wiadomo ile waży załóżmy 80kg. 20 kilo różnicy na takie małe tłoczki może zrobić taką różnice :) Pozdro
Odpowiedzjeśli producenci motocykli walczą o każdy kilogram który na torze przyspiesza okrążenia . To test na drodze z grubasem na kawie raczej nie ma sensu. Człowiek wagi 100 kg. mierzy się z kimś kto nie wiadomo ile waży załóżmy 80kg. 20 kilo różnicy na takie małe tłoczki może zrobić taką różnice :) Pozdro
OdpowiedzDokładnie tak jak mówisz !
Odpowiedzostatni wyścig rozpoczyna się od bodaj 2-giego biegu, różnica w odejściu beemki jest większa niż w widzianych na Y.T. wyścigach z ZX10R, czyli wniosek, że kompresor tylko przeszkadza? byzydura! chwila, może ŚCIGACZ.PL zacznie publikować jakieś swoje testy, bo oglądanie goowna znalezionego w internecie zaczyna mi się przejadać
OdpowiedzSłuchaj fakt jest taki, że Kawa H2 ma tylko 7KM więcej co nie czyni jej od razu w sumie szybszą od BMW 1000RR, kluczowa jest masa której różnica wynosi AŻ 60kg pomiędzy Kawą a BM'ką gdzie BMW jest oczywiście lżejsza, a to, że Kawa ma 7KM i ~20Nm więcej nic nie znaczy przy tak dużej różnicy masy... Jak by postawili obok siebie BMW1000RR vs Kawasaki Ninja H2R no to tutaj bym się mocno zdziwił jakby BMW ją pożarło :) I w sumie nie wiem z czego robią sensację... Chyba dlatego, że każdy tak zachwalał sobie nową Kawę i nie każdy chyba wie, że H2, a H2R to kolosalna różnica silników, koni pod jajcami i niutonometrów, które wyrywają 220kg spod Nas zostawiając nasz zaskoczony mózg daleko za Nami :) No i to na tyle :) Peace !
OdpowiedzTen kompresor w H2 jest pomyślany dla "leszczy barowych" do latania po prostej. Kawa powinna jeszcze mieć w opcji do H2 automatyczną skrzynię biegów, a "leszcze barowe" byłyby przeszczęśliwe.
OdpowiedzH2 nie jest przystosowany do przewozu słoni.
OdpowiedzKierownik H2 też nie najmniejszy :D
OdpowiedzTam też ludzie się bawią - obejrzyjcie poniższy filmik do końca : http://www.motorcyclistonline.com/2015-superbike-test-comparison-shootout-drag-race-bmw-s1000rr-vs-ducati-1299-panigale-s-vs-yamaha
OdpowiedzMoim zdaniem to spore znaczenie ma też poziom umiejętności obydwu motocyklistów, bo nawet jeśli mieli ten sam poziom, a ten dalej śmiga na swojej BMW a tamten kupił nowe moto, z którym jeszcze do końca się nie oswoił :) Nie mniej jednak ważne jest to że BMW faktycznie pokonało Kawasaki H2 Ale z słynnym Kawasaki H2R nie miała by szans :D
OdpowiedzA moim zdaniem Bmw s1000rr moc 198 KM waga 204 kg. Kawasaki H2 moc 200 KM waga 238 kg. Co do umiejętności to o czym my mówimy, autostrada . O umiejętnościach to możemy porozmawiać gdyby ten film był z toru ale i tam kawa dostała by baty, masa, masa i jeszcze raz masa. A dla zauroczonych super sprzętem H2R. Opis producenta „na każde 15 godzin pracy silnika powyżej poziomu 8000 obr/min, silnik wymaga inspekcji. Na każde 30 godzin pracy, dół silnika ( czyli wał korbowy, tłoki i takie ) wymaga rozebrania, gruntownego przebadania i wymian w razie konieczności”. Motocykl jest sprzedawany bez gwarancji, a właściciel przyjmuje do wiadomości, że wszelkie naprawy są wyłącznie jego kosztem.
OdpowiedzH2R jest bardzo wysilony wiec nic dziwnego. Ja tam polecam od kompresora Turbine. Uzytkuje Suzuki GSX-R 1000 Turbo+Nitro i jestem zadowolony :) ciezej w zakretach jest niz przed przerobka ale S1000RR po modach lajtowo wciaga, a kolega niema seryjnej S'ki
OdpowiedzE tam , Turbo+Nitro.... Polataj sobie z S1000RR wyposażoną w akcesoryjny zestaw Turbo f-my Hole Shot Racing, a się zdziwisz. Poza tym w świecie Turbo+Nitro rządzi Hajka :)
Odpowiedz