Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeto nie sztywny hol tylko sprzęg. Do tego coś właśnie nie halo bo pantograf miał złożony - nie stykał do sieci trakcyjnej - więc nie ma hamowania elektrodynamicznego - najlepszego głownego hamowania - zostaje marne szczękowe i szynowe - do **** więc Panowie z takim hamowaniem a czemu wiem?.. bo jestem motorniczym i wiele razy można mieć zanik hamowania ED i można sie posrać :D pędzące 40ton (na sucho nie licząc pasażerów) leci po szynach jak po lodzie :D
OdpowiedzJa pier*** ;(
OdpowiedzJa pier*** ;(
OdpowiedzNo mnie tez wyglada na to, ze zerwalo sztywny hol i wagon cofnelo do tylu a jezdnia jest jednak pod katem w dol. No pech jak cholera, ale jak to w zyciu juz jest: "nigdy nie znamy dnia ani godziny"
OdpowiedzPrzede wszystkim zawiniła policja, która nie zabezpieczyła przejazdu parady.
OdpowiedzŻaden hol.. To Karol Krawczyk, znam go.
OdpowiedzTramwaj był na sztywnym holu z którego się zerwał, widać nawet jak go wlecze. Możliwe że maszynisty tam nie było.
OdpowiedzTramwaj był na sztywnym holu z którego się zerwał, widać nawet jak go wlecze. Możliwe że maszynisty tam nie było.
Odpowiedzjak to możliwe, że ten tramwaj cały czas jechał? że się nie zatrzymał po uderzeniu go? ani nawet nie zwolnił?
OdpowiedzNa końcu ktoś chyba krzyczy "He's dead! He's dead!..."
OdpowiedzPo rosyjsku oczywiście.
OdpowiedzPo angielsku debilu... jeden na pewno nie przeżył nie wiadomo co z drugim który również został uderzony
Odpowiedz