Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeAle jaja!! Rama z silikonem... Niektóre kobiety wypełniają sobie nim wymiona. Najwyraźniej autor wypełnił sobie nim czaszkę zastępując mózg. Silicon - krzem po angielsku.
Odpowiedzco tu innowacyjnego? wałek wyrównoważający to i w starych GSach i innych jedno i dwucylindrówkach gości. To konieczność a nie innowacja. Kolejny typowo reklamowy slogan "Wałek rozrządu z napędem bezpośrednim" hehe... większość japońców, sportowych i nie sportowych, crossówek itd ma od ładnych dekad taki układ. Typowa bajeczka dla gimnazjalistów którym można wcisnąć "innowacyjną ciemnotę" a ci łykają to jak pelikany. Albo kolejna innowacja rodem z toru wyścigowego, centrum badań NASA albo z samego Marsa, cylindry przesunięte względem wału w stronę wydechu... kosmiczna technologia nigdy wcześniej nie stosowana, tia... Cały opis to zwykła kryptoreklama, w zasadzie znaczną część z tych innowacji można przenieść i w podobny sposób opisać starego GS 500 :)
OdpowiedzPowiem wam że mam Yamahe R3 no i zajebisty sprzęt jak na 1 motocykl, zbiera się doskonale, a i bardzo dużo przyjemność z jazdy :) w 2 osoby cisnie spokojnie 120 i ma jeszcze pazur, samemu narazie 140 max leciałem :) Nie było gdzie więcej
OdpowiedzMyślicie, że nie będzie za mała dla wysokich (190 cm)?
Odpowiedz"ta w pełni aluminiowa konstrukcja posiada 20-procentową zawartość silikonu" :P Jesteście poważni? Silicon to po angielsku krzem...
OdpowiedzJakie to bd mieć vmax?
OdpowiedzPrzód jak w starej R6
OdpowiedzPrzód jak w starej R6
OdpowiedzPrzepisaliscie folder reklamowy Yamahy? Liepiej czyta sie teksty waszej produkcji...
OdpowiedzTo jest informacja prasowa, jak zresztą zaznaczyliśmy na górze. Sami przygotujemy publikację na temat tej maszyny gdy dostaniemy ja w nasze ręce ;)
OdpowiedzDobrze by było zrobić obszerny test i ją porównać do KTM RC 390 oraz Hondy.
OdpowiedzZgadzam się! Test KTM - YZFR3 - Honda CBR 300 - Kawasaki Ninja byłby bardzo na miejscu. Trudno, musimy zaczekać do momentu aż R3 pojawi się w Polsce. Sam zastanawiam się który motor kupić.
Odpowiedz