Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeDucati od lat nie może zorganizować profesjonalnej sieci u nas. Po części myślę, że to niesłuszne lekceważenie naszego rynku, ale wierzę, że wkrótce się to zmieni. Niestety mojej wiary póki co nie budują racjonalne przesłanki. Możeby frajerzy z probike'a załączyli wreście info na stronce o ofercie ducati, czy to za trudne.
Odpowiedzsilniki są bardzo żywotne i nie sprawiają żadnych problemów. Oczywiście jest jeden warunek - profesjonalny serwis. Niestety w polsce go brak.
Odpowiedzlepsza MV AGUSTA ,przynajmniej projektuje ją najlepszy stylista świata MASSIMO TAMBURINI NA STAŁE ZATRUDNIONY W MV CORSE , DUCATI WYRAŻNIE CZERPIE DESIGN Z MV AGUSTY F4 NIE MÓWIE O KŁOPOTLIWYM SERWISIE SILNIKÓW V2 GDZIE TRZEBA WYDAĆ FORTUNE NA KOMPLET PASKÓW ROZRZĄDU
OdpowiedzOczywiście bardzo drogoi serwis... Bardzo się psuje etc... Wszyscy, którzy nigdy nie mieli Ducata rozp[isują się, jakiż on do kitu... Proponuję najpierw pojeździć, a potem się skarżyć. Od 2000 roku użytkuję wyłącznie Ducati - ięc się nasłuchałem "wszechwiedzących". Pozdrawiam
Odpowiedzale szajs moja jawka leprsza mniej pali
OdpowiedzNo szkoda. Szkoda, że Ducati najprawdopodobniej podzieli los Kawasaki, które na naszym rynku, z winy importera, niemal zupełnie się nie liczy;/
OdpowiedzNa jakiej podstawie to piszesz? W tym roku Kawasaki odnotowało największy wzrost sprzedaży ze wszystkich firm motocyklowych w Polsce.
OdpowiedzNareszcie strona poswiecona tej wspanialej marce w naszym pieknym jezyku.A swoja droga chcialby dostac linka do tego fanklubu gdy powstanie, oraz czymam kciuki za ewentualne starty.
Odpowiedz