Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeTo nie jest Hornet. Hornet wróci i będzie miał 100KM+, to jest maszyna dla innego konsumenta.
Odpowiedzczyli co? honda z horneta zrobiła jeździdło do pracy, drobne zakupy i do kościoła. jak to się ma do suzuki GSR750 i Kawasaki Z800? bo nie powiecie mi, że konkurentem dla nich ma być Honda VFR800 bo to inna para kaloszy. Spodziewałem się że chociaż moment obrotowy urośnie, że będzie ciągnąć od dołu a tu wychodzi, że w zasadzie do miasta lepiej kupić cb500f bo mniejszy, lżejszy, tańszy a hornet to pszczółka Maja. jak dla mnie lipa. Suzuki GSR600 zastąpiło GSR\'em750, Kawasaki Z750 zastąpiło Z800, a Honda wypuściła bąka.
OdpowiedzCieszę się bardzo, że zaczynamy używać polskiego języka i tak zamiast feedback'u mamy informację zwrotną. Dziękuję, bo mam już czasem dość tych event'ów, meeting'ów itp. Odnosząc się do motocykla, to na pierwszy rzut oka podoba mi się. Myślę, że ewentualne niedostatki mocy zrekompensuje swoją przyjaznością dla motocyklisty (jak każda Honda). Czekam na dalsze wrażenia.
OdpowiedzCzy stary-dobry-hornet-600 będzie dalej produkowany ?
OdpowiedzNie.
Odpowiedz