Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeJasne... 5 latek rozkręcił motocykl... Niezłą parę w łapach miał, żeby śruby poodkręcać.. Chyba że w jego okolicach motocykle na sznurek i ślinę się składa. Ciekawe czy sam wierzy w te bzdury co wygaduje żeby zaimponować panienkom?
OdpowiedzMam takie pytanie czy ktoś wie lub zna jakas strone w necie bo szukałem i niemoge znalezc o aerodynamice motocykli seryjnie produkowanych mam na mysli tabele gdzie bedzie przynajmniej wiekszosc modeli motocyklii i wyszczególnione ich powierzchnie czołowe z kierowca i współczynniik oporu aerodynamicznego interesuje mne które zze współczesnych motocykli seryjnie produkowanych ma najnizszy opór aerodynamiczny całkowity nie tylko najnizszy cx ale całkowity czyli ile potrzebuje km mocy zeby jechac np z predkoscia 100 km/h bo sie przerzuciłem z KM/TONE na KM/Km/h;) i po kupieniiu cb 500 bede próbował zrobic owiewki z laminatu takie zeby przy seryjnej mocy około 50 km na kole uzyskac 10 % wekszy vmax niz seryjna cb na tym samym odcinku w tych samych warunkach .
Odpowiedz