Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeAkurat mineło trochę czasu i jest już ,z' 2017 którego posiadam. Gdy na niego wsiadłem miałem wrażenie że chce mnie zrzucić przy każdym przyśpieszeniu! Model sx2017❤❤❤ Już zrobiłem na nim przelot 12000km i oswoiłem go albo on mnie! 😄 Trakcja raz w nocy uratowała mi tyłek bo na łuku drogi było sporo piasku, czego nie było widać po ciemku. Trasy po 500km nie robią wrażenia bo dalej chciałbyś jechać! Zieloni to same plusy!
OdpowiedzGdy bylem ostatnio w salonie Kawasaki po jakies duperele do mojej zr-7, to zobaczylem wlasnie powyzej opisywane bydle. Design motocykla do mnie trafil, jest futurystyczny, bezkompromisowy i po prostu ma ta wewnetrzna zajebistosc, na zywo z1000 po prostu niszczy system! BTW. Redakcjo Scigacza - dzieki za dobre recki! W Niemczech (gdzie mieszkam), wszystkie testy i opinie wygrywa BMW. W porownaniu nakedow z1000 zostal na smetnym koncu, "bo sie zle prowadzil przez nieciekawe opony". Nie chce mi sie wierzyc, zeby Japonczycy majacy tyle wprawy w budowaniu zwinnych motocykli, wypuscili na rynek kloca.
OdpowiedzChłopaki proszę pomóżcie odnaleźć mi tytuł piosenki z filmiku. Może ktoś zna? :>
OdpowiedzPen perry- aus liebe zu musik
OdpowiedzCzym Kawasaki młodsze tym coraz bardziej atrakcyjne no i jakość zdecydowanie się poprawiła. Oby tak dalej.
OdpowiedzNie jestem fanem "zielonych" ale ten motór mnie niszczy - wygląda bombowo! No i te "cztery" kominy robią robotę! Cztery gary = cztery końcówki. CZAK ma być!
OdpowiedzW Kawasaki dobrze sie dzieje. Po slabych latach 90' teraz to chyba najciekawsza z japonskich marek.
Odpowiedz"kierowca cały czas chce wrzucić wyższy bieg" pasowało by szybsze przełożenie ale można zmienić zębatki. "Wystarczy dojść do szóstki i w terenie zabudowanym można schodzić do 40 km/h". Po co w takim moto 6 biegów 5 by było w sam raz a nawet 4 by wystarczyły bo tak to tylko wajchowanie w mieście. Chcąc jechać spokojnie i stosunkowo ekonomicznie to wygląda tak: czerwone stoimy potem 1,2,3,4,5,6,7(o kurde niema siódemki a chciałem wbić) a na liczniku 60 za 500m znowu czerwone i 6,5,4,3,2,1 i zielone i 1,2,3,4,5,6 tylko wajchowanie. Na 1 biegu jedzie 120km/godz a na 6 ciągnie od 40 można z 1 od razu na 6 i silnik dał by radę bez problemu. Wiem jak to wygląda bo mam tak w FZS 1000 i mnie to wkurza.
Odpowiedzkup sobie diesla w automacie :D
OdpowiedzNie lubię ani diesli ani automatów. Ma być benzyna z duża pojemniejszą i mocą bez ekowynalazków i skrzynia w manualu. "prostota jest równa geniuszowi"
OdpowiedzJakbyś miał 4 biegi to byś na autostradzie nie mógł jechać wcale. Od 130 km/h miałbyś dajmy 7000 obrotów i oszalałbyś patrząc na to ile to pali i jak głośno chodzi :)
OdpowiedzCo ty gadasz za głupoty najszybszy bieg czyli 4 byłby tak samo szybki jak 6 w obecnej skrzyni i miał byś takie same obroty i spalanie tyle że jechał byś na biegu nr. 4 a nie na biegu nr. 6 ale dalej był by to najszybszy bieg. Po prostu zamiast biegów 2,3,4,5 (4 biegi) zastosować 2 biegi a bieg 1 i najszybszy zostawić bez zmian.
Odpowiedzaha.to juz wiem .. jednak jestes głupi
OdpowiedzOd samego początku mi coś nie pasowała ta lampa z pseudo owiewką. Uważam że bez sensu poświęcać właściwości jezdne czyli ochronę przed wiatrem w celu zmiany wyglądu (na pewno będą ludzie co będą uważali że stara owiewka była ładniejsza) a po drugie z tego co wiem to kawasaki ma tunele aerodynamiczne i mogło to sprawdzić jak się to zachowuje w tunelu. Musi być marnie skoro autor pisze, że jest kiepsko nawet jak na nakeda. Schowek - jak to schowek, fajnie jakby był. Niestety tu już akcesoria nie pomogą. Poza tym moto naprawdę rewelacyjne pod każdym względem. Trzeba być wymagającym do produktów za takie pieniądze.
OdpowiedzTa nazwa to przy okazji taka zmyłka dla ekologów, żeby nie zaczęli czepiać się, że takie małe, lekkie pojazdy potrafią tyle wachy spalić. ;)
OdpowiedzWidzialem juz u nas w Lądku MCN z testem Zeta. Angole obsrani że taki fajny i co niewiarygodne - twierdza ze Kawa jest lepsza nawet od ich Speed Tripla ;) Koniec świata!
OdpowiedzWidocznie nie przeprowadzają testów w celach reklamowych tak jak inni.
OdpowiedzA w jakich celach przeprowadza testy MCN? Podpowiem ci ze MCN tak jak wszystkie redakcje utrzymuje sie z reklamy od firm z branzy a nie ze sprzedazy swojej gazetki.
OdpowiedzWidocznie Triumph za mało zapłacił za test a inni więcej...
OdpowiedzPodobno kazdy mierzy innych wedlug swojej miary...
OdpowiedzA jak może mierzyć inaczej...
OdpowiedzKONIEC ŚWIATA zgadzam się...
Odpowiedzniezła moc jak na 1 i niecałe 5 setnych cm sześciennego
OdpowiedzJa zacząłem swoją przygodę motocyklową z Kawasaki ZR7 jako pierwsze moto. Wybierałem z pośród UJM'ów długo - od marca do października. Wybór padł na ZR'ke. Powód opisaliście w swoim artykule (oczywiście przenieśmy realia na motocykl o konstrukcji z końca XX wieku). Kilka lat później usiadłem na Z1000 model 2010 i się zakochałem .... własnie ten model chciałem mieć. Teraz wiem że chcieć to mieć Z1000 2014 :). Pozdrawiam i dziękuję za artykuł.
OdpowiedzBardzo fajny motorek, bede musial obejrzec go sobie z bliska w salonie ;)
OdpowiedzTak jak nie jestem fanem tej marki to mnie przekonaliście i ten wygląd jak dla mnie mega
OdpowiedzNie było Wam za zimno na takie prędkości? :D
OdpowiedzPanowie, literówka w tabeli: "Średnika x skok tłoka" ;)
OdpowiedzPodoba mi się końcówka artykułu ! Przeczytałem go z czystej ciekawości, osobiście preferuje europejskie marki. Mam nadzieję że miłośnicy swoich ulubionych marek przestaną krytykować i wyśmiewać innych producentów, co ostatnio spotkało KTM.
OdpowiedzCałą współczesną serią "zetów" kawasaki udowadnia, że wie co robi. Czy na prawdę trzeba im "pomagać" testem który na kilometr czuć bardzo głębokim ukłonem podziękowania za udział w dniach testowych? Czy planujecie osobny test 1000sx 2014?
Odpowiedzhttp://www.scigacz.pl/Kawasaki,Z1000SX,2014,rakieta,do,uzytku,codziennego,21792.html
OdpowiedzWygląda fajnie. Ja tez zgadzam sie z pogladaem ze 140KM w nakedzie to az za duzo ;)
OdpowiedzCiekawe jak wypadną testy porównawcze we wszystkich pismakach na świecie :)
OdpowiedzA jakie to ma znaczenie?
OdpowiedzWiadomo jaka bedzie kolejnosc:) 1. BMW S1000R, 2. KTM 1290 3. Triumph Speedtriple Ale bardzo podoba mi sie stwierdzenie w tescie ze wybierajac taki motocykl, kwestie techniczne i w pewnym stopniu cena schodza na drugi plan, najwazniejsze jest jak wyglada i jakie ogolnie motocykl budzi emocje. Dla mnie wygrywa nowy duzy Ducat, chociaz trzeba poczekac i zobaczyc na zywo. Kawasaki tez niczego sobie chociaz jak dla mnie za duzo plastiku.
OdpowiedzEh ta ukryta opcja niemiecka...
Odpowiedz