Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeJa bym chciał aby Honda zrobiła reaktywację Blackbird 1100XX :-)
OdpowiedzPrzednie światełka jak skrzydła Hermesa :) wyglądają miodzio
Odpowiedzświatełka jak skrzydła Hermesa :) wyglądają miodzio
Odpowiedzjakie to brzydal,jak widac honda.To samo nowe modele aut,zero charakteru..szkoda bo technicznie zawsze najwyższa pólka ale design słabiutko.
OdpowiedzJakie to nudne z wygladu, masakra...
OdpowiedzMotocykl całkiem ładny, szkoda tylko, że cena chyba będzie taka sobie (http://www.honda.de/motorraeder/modelle_vfr800f_daten__preise.php)
Odpowiedzhej. albo się starzeję albo te wszystkie nowości poza S1000R wyglądają coraz gorzej... oby przynajmniej lepiej jeździły :D
OdpowiedzNie do zaakceptowania była VFR1200 po mojej VFR800F1 . Nijak nie pasował ten transformers do moich wymagań ,że o wadze nie wspomnę . Ból był jak cholera , bo nie miałem na co się przesiąść po VFR-ce. Wszystko było : " Eeee , to nie to co moja fauefka !" :-). Dziś jest CBR600 i chyba ona zostanie na razie. Następna S1000RR :-)
OdpowiedzO jaka ładna, cieszę się że Honda podąża właściwą ścieżką, każda VFR to klasa sama w sobie.
OdpowiedzBył SF teraz jest gladius był Fazer FZ6 pozostało XJ bylo z CBR 600, F wydarło do przodu teraz VFRa. Prosze o rzetelny i jak najbardziej szczery opis tego motocykla na tyle na ile pozwolą warunki i zwierzchnicy pana redaktora bowiem zdaje sobie sprawę ze dysponuje on przynajmniej takim doświadczeniem ja snopowiązałka w koszeniu zboża i dokładnie zna pokłosie starszego modelu które przesiadło by się na coś lepszego a nie z charakterem autobusu przegubowego
Odpowiedzchyba SV
Odpowiedz104 konie i 75 Nm ? to trochę za mało.... jak dołożysz kufry i dwie osoby po 100 kg to cienko to widzę. Dlaczego taki słaby ? te nowsze motocykle niektóre są słabsze niż ich stare wersje. szkoda... jednak stara VFRa robiła kiedyś większe wrażenie
Odpowiedzhonda puściłaby starą 750 albo 800 F1, dodając np. kuferki w standardzie - i pewnie sprzedałaby więcej niż tej nowej 800 i 1200 razem. i wtedy można byłoby pisać o reaktywacji. a tak to puściła kolejnego bąka.
OdpowiedzPrzepiękna, nowoczesna maszyna! Czy ktoś z szanownych krytykujących był ostatnio w salonie Hondy i przymierzał się do ich nowych modeli??? Zapominacie chyba jaka jest różnica pomiędzy "obrazkiem" a "żywym" sprzętem. Ja osobiście czekam na reaktywację ... Africa Twin!!!
OdpowiedzZgadzam się w 100%- dla mnie również to przepiękny motocykl tak jak zresztą i poprzednie generacje. W tej seksownej czerwieni przypomina włoski sprzęt ...a to chyba nie tak źle?
OdpowiedzA co w niej nowoczesnego?
OdpowiedzTo, że jest taki dobry iż nie potrzebuje gruntownych zmian. Inaczej nie byłby to VFR ale V-coś tam. Byłbym zachwycony, gdyby np. Suzuki w TAKI SPOSÓB odśżwieżyli moją GSR-kę. Szkoda, że będąc murzynami Europy nie możemy być dumni z produkcji u siebie motocykla/samochodu choćby w połowie tak nowoczesnego, jak produkty Hondy.
Odpowiedzojej... ten dziub jest straszny... vfr 1200 nie jest piekna... ale to juz w ogole powoduje bol serca...
OdpowiedzO widzę że dobrze znasz się na stylistyce motocykli i sam pewnie jeździsz WSK 125 przerobioną na "KROSA"
OdpowiedzNo muszę się z tobą zgodzić, Typowa honda: Nudna i bez wyrazu.
OdpowiedzI narobiłeś! Przez takie komentarze M.Dunlop na rok przerywa romans z Hondą.
Odpowiedzno w moim odczuciu ten motocykl jest paskudny, nie ma w nim nic wyjatkowego i sexownego. poprzenia VFR800 miala to cos co ja odroznialo od reszty, natomiast to wrecz przypomina suzukowskie jajko.... czyli najbrzydszy/prawie najbrzydszy motocykl swiata.
OdpowiedzOd jajka to ty się odbimbaj.
Odpowiedzno dobra moze nie przypomina jajka tak bardzo ale i tak jest paskudny.
Odpowiedz