Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeSuper Duke strasznie podbił oko temu BMisiu.
OdpowiedzCzy Wy, redaktorzy w ścigaczu, umiecie czytać ze zrozumieniem? Skoro mieliście fun z komentarzy, to wydaje mi się, że nie. Nie chodzi o to, że 160KM to mało, bo to jakby... w ch..j. Chodzi o to, że S1000RR miał wystarczająco mocny dół i górę i tylko koleś który nigdy nie siedział na litrowym sporcie może uważać, że jest inaczej. To właśnie takie forumowe myślenie, że na 600-tce trzeba się odpyachać, bo nie jedzie. Rozumiem, że ktoś naprawdę uznał, że S1000RR za słabo wypier...ala od 4000rpm?. Tyle w kwestii wzmocnienia dołu, czego EFEKTEM jest spadek mocy maksymalnej na szczycie (jest też efektem ograniczenia obrotów). Potem wydłużyli rozstaw osi o 22mm, żeby nie podrywał tak łatwo na gumę. Pytam więc po co? Wzmacniają dół, żeby było crazy, a potem wydłużają, żeby nie było crazy... Gdzie logika? Ale wy uznacie to pewnie za śmieszne.
OdpowiedzMyślę że nowa Aprilia Tuono V4R APRC ABS to ciekawszy wybór.
Odpowiedz... zakładając oczywiście że silnik nie eksploduje przed pierwszym przeglądem.
OdpowiedzI vice-versa ( w zastępstwie za txa )
OdpowiedzI tak żaden z tych dwóch nie wypije tyle oleju co Honda :D
OdpowiedzHonda pije teraz wyłącznie szampana ...
OdpowiedzTen szampan jak mniemam nazywa się Olej mineralny? :D
Odpowiedzmiałem 5 Hond i żadnej dolewki oleju nie zrobiłem... I chyba ich nie popsułem. Co innego BMW... już instrukcja każe go dolewać. Wystarczy poczytać:)
Odpowiedza ja mam i teraz Hundę (nową) i coś tam spala tego oleju, normal i tyle; ale a`prorps BMW - z innej beczki, ale oprócz motocykli które uwielbiam jeżdżę autami spod znaku ///M, i powiem tyle, TYLKO bmw pisze otwarcie w swoich książkach obsługi, że to normalne zjawisko że każdy silnik spalinowy zużywa olej (oczywiście zależy ile) i pisze w swojej książce obsługi coś na kształt cyt " silnik spalinowy zużywa olej.... ...zużycie oleju jest zjawiskiem normalnym...." dalej jest podana ilość norma itd. Wygląda po prostu na to, że to jedna z nielicznych firm, które nie jest hipokrytą. A z moich motocykli których miałem wiele przez te trochę lat, najbardziej olej brała yama.
OdpowiedzNo widzisz a moje trzy silniki w Hondzie wdupcały olej :)
OdpowiedzBlack może dlatego, że były wiekowe... w końcu były zalewane mineralnym;)
OdpowiedzTrzeba było nie wkładać do nich silników bmw.
OdpowiedzTrzeba było nie montować do nich silników z bmw.
Odpowiedzhaha.. wyjazd z hangaru..wyraźny kompleks na punkcie KTM'a Super Duke..i słusznie ;)
OdpowiedzProjektantowi nadwozia, to oni nie lubią dawać zarobić. Po prostu zebrali z pobocza, to co Melandri obrał z owiewek gruzując sprzęta, odjeli jedno R i wio z tym na targi. Masakra stylistyczna! Zero spójności. Beeeee. Brzydal.
OdpowiedzFur Mich WUNDERBAR !!!!!
OdpowiedzBrałbym jak reksio szynke :) Najfajniejszy naked na rynku....
OdpowiedzPo co tu opisywać motocykl. Poczekajmy na opinie TXA... ten się zna
OdpowiedzJemu wystarcza podać markę i już gotowa opinia
Odpowiedzmam wrazenie ze sie wszyscy z TXA bardzo nasmiewali i sie bidok obrazil... hehe
Odpowiedzhehehe
OdpowiedzNiechże ci niemcy się w końcu zdecydują czy robią Streetfightera czy po prostu mocnego Nakeda. Inżynierów z BMW powinni usadzić na rasowe Streety i kazać jeździć aż im dupska spuchną żeby zrozumieli idee samego Streetfightera. Elektroniczne wspomagacze zabijają tą klasę motocykli, a użycie ich powinno być ograniczone do kompletnego minimum. Po co im te 250 190 czy nawet 160 koni skoro tak je ugłaskają że zabiją całą przyjemność którą daje nieustanna walka z maszyną która bądź co bądź z założenia powinna chcieć cię sprowadzić do parteru mówiąc \"Nie stary, nie poskromisz mnie\".
Odpowiedz250 km bezpodniesienia masy tego moto i pojemnosci co za tym idzie trwałosci jednostk napedowej byłoby ciezko upakowac nawet takiemu koncernowi jak bmw nieto mnie jednal rozsmieszyło ale pytanie" po co ?"niedawno wszyscy pisali o supermocnym ktm superduke ze sa nim zachwyceni i ze jest strasznie mocny i to miedzy innymi jest w nim fajne tez tak sadze idac tym torem niewypada pytac po co mieliby upchac w to 250 km gdyby taki wyszedł to z cala pewnoscia znalezl by sie amatorzy na niego a reszta by byla lekko zafascynowana moca silnika a napewno wiekszosc ,czasem słysze od gosci jezdzacych 100 konnymi streetfighterami jak rozmawaimy o jakims nakedzie który ma np 150 km po co taka moc przecez mój 100 konny potrafi okrecic ziemie moca ?odp dla odpowedniego klienta który w danej chwili w zyciu ma ochote na szybki motocykl to samo by byłoz 250 konnym nakedem tyle ze dodatkowo w reklamach miałby opis ze ejst najszybszym seryjnie produkowanym motocyklem znajomy zaprojektował silnk wankla władował w rame jednego ze sportów kawasaki 1000 ccm poczatkowo silnik mial 265 km mocy a skok mocy był tak potezny przy około 6 tys obrotow ze niemal niedoopanowania przekonstruowal troche ten silnik ułagodzil teraz ma 240 km i niema juz takiego skoku mocy i jak znim gadałem to mi powiedział ze do 7 tys obrotow wgl niejedzie dopiiero potem ma ciiag jak f16 wiec patrze na wykres mocy z hamowni tego silnika myśle sobe pewnie ma starszne słaby dół do tych 7 tys a na wykresie przy 7 tysiacach mamy 140 km wiec pytanie po co jest bardzo subiektywnym pytanem istnieja ludzie na tym swecie dla ktorych moc jest wszytkim i zawsze szukaja nowych mocniejszych doznan na motocyklu ...
Odpowiedzjeden kocha łoić po zakretach i niezwraca wiekszej uwagi na moc o ile reszta jest dorbze zestroiona drugii wyjedzie z zakretu na prosta i niemoze zniesc gdy czuje niedobory mocy np przy 200 km/h a o jakie konkretnie niedobory chodzi to juz kwestia indywidualna ktorą kazdy sam sobie szacuje na podstawie porownan rynkowych i preferencji subiektywnych i obiektywnych .
Odpowiedzmi osobisce 60 konna gpz 500 wystarczy i tak bede szybszy od 9 na 10 aut na drodze ;)
Odpowiedzczaszw wyglada jak twarz kogos kto dostał udaru od mocy tego nakeda ;) ten naked ma duzo proporcjonalniejsza sywletke niz wiekszosc konkurencji .
OdpowiedzJakoś nigdy nie udało się zrobić nigdy Niemcom Power nakeda. Od tego typu motocykli oczekiwania są większe niż moc. Takie motocykle powinny być brutalne, które daje dużo frajdy z jazdy. W tym sezonie miałem możliwość jazdy kilka tygodni K1300R miał być taki fajny. Okazał się mocny, bardzo mocny - ale nudny. Prowokuje do szybkiej jazdy - ale najlepiej po autostradzie. Super wygodnie można nim pokonać km. Tylko pytanie po co taki ułożony mocny motocykl> Więc jeżeli będzie w takim klimacie jak owy K1300R to ja wolę nawet słabsze ale dające więcej frajdy z jazdy. W stylu Speeda od Triumpha, czy właśnie Ducati 848 ST. Wielkim plusem jest masa - więc zobaczymy. Sam jestem ciekawy bo szukam nowego pojazdu na przyszły rok więc chętnie przetestują S1000R i właśnie nowego KTM
Odpowiedzjak pojezdzisz oboma potem wrzuc swoie odczucia zjazdy ktory ci bardzej pasuje
OdpowiedzJedyna dwukołowa "beemka" jaką chciałbym mieć.
OdpowiedzW konkurencyjnym magazynie, niemieckiego pochodzenia, będzie wygrywał wszystkie testy, jak każde BMW u "nich".
Odpowiedz