Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeale fajny test pokazuje ze auto drogowe jak mak nawet mimo ze ma lepsze osiągi na wprost niż civ vtcc i jest jednym z najszybszych aut seryjnie produkowanych na torze i na wprost to niema szans z w pełni wyścigowym civiciem vtcc przez gorsza przyczepność podczas hamowania i na zakrętach ,mak był szybszy na torze tg od zwykłego veyrona o 2 sekundy i nawet od veyrona ss o 0.6 sec wiec to ekstremalnie szybkie auto na torze .
Odpowiedzale fajny test pokazuje ze auto drogowe jak mak nawet mimo ze ma lepsze osiągi na wprost niż civ vtcc i jest jednym z najszybszych aut seryjnie produkowanych na torze i na wprost to niema szans z w pełni wyścigowym civiciem vtcc przez gorsza przyczepność podczas hamowania i na zakrętach ,mak był szybszy na torze tg od zwykłego veyrona o 2 sekundy i nawet od veyrona ss o 0.6 sec wiec to ekstremalnie szybkie auto na torze .
Odpowiedzciekawe czy seryjny blady dałby rade na tym torze makowi ale tak na prawde to obydwa pojazdy musiałby mieć identyczna mieszanke opon tej samej firmy i bieznika
Odpowiedz