Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeDucati i Cagiva to 2 odrębne marki jakby nie przymierzając od 1997 roku :-) Ducati to zbyt mała firma, chcąc dalej istnieć nawet pod zarządem Audi, musi budować motocykle wyższej klasy...za wyższą kasę... Ja także prawdę mówiąc marzę o jakimś fajnym Ducati 250 , ale to chyba mrzonki.
OdpowiedzCzekam aż Harley wypuści sprzęta z silnikiem V1 125cc. Ale bym nim szpanował ;)
OdpowiedzAle Harley w swej długiej historii miał już takie projekty. Włoskie Aermacchi robiace dwusuwowe piardy pod logiem Harleya to najlepszy przykład. Robili to jeszcze w latach 70 i nikomu korona z głowy nie spadła, a te małe harleye cieszą się wsród kolekcjonerów sporym powodzeniem. Oczywiście raczej na zasadzie ciekawostki przyrodniczej, ale jednak....
OdpowiedzRzucą owiewki na Duke'a i po sprawie. Tylko czemu potrzeba im na to aż rok?
OdpowiedzUps, niedoczytałem, że to nie KTM tylko Triumph... A KTM ma już wersje RC... Mea culpa...
OdpowiedzDucati ma Cagivę w tej klasie, ale fakt, przydałoby się coś rewolucyjnego ;)
Odpowiedz