Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeOba modele Z1000 i stary i nowy w wersji z ABS ważą po 221 kg.
Odpowiedzhttp://www.kawasaki.pl/Product/Specifications/3409FD2122D Nie :) Stary waży 231 kg z ABS-em.
Odpowiedz221 kg jak wół - i w 2013 to samo...
Odpowiedz"Nowy model jest nieco cięższy od poprzedniego Z1000(...)". Poprzedni model ważył 231 kg z ABS-em, 2013 będzie ważył 221 kg z ABS-em. Także nowy jest 10 kg lżejszy. Speed Triple na mokro waży 214 kg. Także generalnie, biorąc pod uwagę trochę większą moc Zeta, może będzie miał nawet lepsze osiągi od Brytola. Do nowego Duke'a nie ma go co porównywać, wiadomo, że nie będzie ważył 190 kg jak 1290'tka. Ale to wynika chociażby z faktu, że tak samo jak Speed Triple, Zet będzie pewnie kosztował niecałe 50 tysięcy PLN, a nie prawie 70, jak Super Duke. Coś za coś.
Odpowiedzniesamowicie wyczesany;D
OdpowiedzZajebisty :O , wygląd OSOM. Ale fakt, mógłby być lżejszy/mocniejszy.
OdpowiedzDaleeeeko za europejską konkurencją.
OdpowiedzTo znaczy pod jakim względem daleko za europejską konkurencją ?
Odpowiedzwygląda jak straszny sku****** :)
OdpowiedzWygląda lepiej niż poprzednik ale parametry szału nie robią...
OdpowiedzTypowo polski PRLowski komentarz, a czego byś ty chciał 500KM ?? I tak po mieście możesz 50 km/h. Zabijesz się człowieku ...
Odpowiedzno trochę racji ma, ciężki jak skur..syn 220? O_o
Odpowiedz