Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarze100 KM z turbo? blee
OdpowiedzTylko jedna tarcza z przodu? WTF!?
Odpowiedz0-100 gpz 5.0 sv 4.0, 100-160 gpz 8.5 sv 6.0, 160-180 gpz 7.0 sv 4.0,vmax gpz 188 sv n 200 s pod 210 gpz ma osiagi w zakresie 100-170 km/h jak mini cooper s o mocy 170-180 km a sv jak nissan 350 z o mocy 300 km
OdpowiedzKto ci napisal ze gpz 500s jedzie maksymalnie 188 ja dzisiaaj osobiscie na s8 jak zlapałem sie z mazda rx8 rozbujałem ja do 207km/h LwG
OdpowiedzJak na liczniku miales 207 to pewnie realnie bylo wlasnie ok 188km/h
Odpowiedzciekawy projekt 100 nm przy 4500obr/mn =64 km przy 4500obr/min przy nieco ponad 5000obr/min bedzie miiał moc jak obecny sv 650, ładny licznik 2 tygodnie temu miałem okazje przejechac sie sv 650 z roku bodajze 2004 wersja n wrażena zjazdy : ergonomia fajna lekki 190 kg bardzo elastyczny silnik w stosunku do szczytu mocy natomiast to co mi sie niepodoba w sv 650 to fatalna kultura pracy silnika miiałem wrażenie ze pod bakiem pracuje silnk zywcem zeswapowany z traktora z czasów prl pozatym potezne hamowanie silnikiem ,niewiem czy wszystkie tak maja ale ten konkretny egzemplarz którym jechałem miał duzy luz gdzies prawdopodobnie w piascie tylnego koła bo kazde ujecie i dodane gazu pociagało za soba wyrazne szarpniecie i wyczuwalny luz w tylnym kole ogolnie ten model oceniam wysoko poza kultura pracy silnika jest to ogniwo posrednie miedzy 50 konnymii 500 a 100 konnymi 600 pod wzgledem osiagów i takie własnie mi najbardziej pasuja niestety kultura pracy silnika zdecydowanie elimunje ten model jako mój przyszły ,raczej kupie gpz 500, co prawda niejechałem nia jeszcze a tylko siedziałem na niej i ergo bardzo mi sie podoba ale myśle ze kultura pracy silnika jest wyzsza mam nadzieje ze jest, co prawda jest wolniejsza od sv 60 vs 75 hp ale to mi nieprzeszkadza ,a co do tego projektu suzuki jesli kultura pracy silnika bedzie wysoka (aksamitna jedwabiście) i zniweluja do minimum turbodziure to napewno bedzie fajny sprzęt .
OdpowiedzStary, tak właśnie pracuje silnik V2..pewnie to była pierwsza V-ka na którą wsiadłeś w życiu..która jest wyjątkowo kulturalna:) Wsiądź na TLR i przestań się mazać...:) ale najpierw sprawdź czy masz jaja...:)
OdpowiedzIwantcookie - jesli bedzie mial czopy przestawione co 270 stopni, to bedzie chodzil jak sv. Boczo- pytanie co do sv. czy wtryskowca na przelotowym wydechu, ignorujac calkowicie czystosc spalin, nie da rady tak ustawic (np power comanderem), zeby reakcja na gaz była tak silky smooth jak w gaznikowcu? Pzdr
OdpowiedzNajlepszy pod tuning jest gaźnikowy silnik svki, można spokojnie ponad 100 koni wykrzesać, tylko to kosztuuuuuuuje... na svforum.pl jest projekt jednego z użytkowników. Warto poświęcić dłuższą chwilę i poczytać :D
OdpowiedzWyglada na to ze Suzuki wychodzi z kryzysu... Od 6 lat nie zaproponowali niczego nowego tylko liftingi dotychczasowych modeli i wprowadzali wersje limitowane gsxrow.... Wlasnie chyba turbo to przyszlosc motocykli, patrzac jak ostatnio upowszechnila sie ta technologia w autach (male benzyniaki z turbo). Czas na motocykle. No i bedzie pole popisu dla tunerow, chiptuning i te sprawy:)
OdpowiedzUmówmy się, rzędowej dwójki nie można nazwać \"nową generacją SV650\". Stety czy niestety cały charakter eSVałki to właśnie ten V2 90 st. No ale, tak czy inaczej chyba każdy chciałby zobaczyć nową odsłonę SV650 co nie?:)
Odpowiedzrewelka! Ten design + turbo... brzmi dobrze
Odpowiedz"cduwylindrowy"- ortografia Panie redaktorze :)
OdpowiedzWprawdzie "c" jest na klawiaturze tuż obok "d", co nie zawsze znaczy, że z j.polskiego miałem mierny. Tak czy siak, dzięki za, hmmm, spostrzegawczość?
Odpowiedz