Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeFajna sprawa mam 2.03 wzrostu i ważę 120 kg (szerokie ramiona i siłownia) teraz znaleźć motor na a2 na którym nie będę wyglądał jak na kozie czy psie ;)
OdpowiedzCB500X?
Odpowiedzkto mi zmniejszy moc w kawasaki er6n z 72 km na 47 km chce go zarejestrować na a2 a nwm kto może wydać homologację najlepiej w okolicy Gniezna
OdpowiedzWitam Jak wygląda sprawa z Honda VFR 750 RC36II? Orientuje się ktoś może?
Odpowiedzczy yamaha xj6 nadaje się do zablokowania pod kategorie a2 do 35 kw
OdpowiedzTak
OdpowiedzWitam :) planuje kupic transalp 650 i jezdzic na kategorii a2. Niektóre z tych motocykli sa rejestrowane na 25 kw ale to tylko mały % reszta 39kw. Moje pytanie, jezeli przerobie motocykl na 35 kw potem jak to w Polsce przywróce te 4kw. To jakie moglyby być tego konsekwencje. Czy przy kontroli drogówki sprawdzą to i inne. Z góry dziękuję. Nie zamierzan kupować aprilii pegaso 650/trenere/f650 bo to małe motocykle. A transalp jakoś moca sie nie różni.
OdpowiedzPanie. Przez lata pewnie moc już wypłynęła i 35kw jest na stałe.
OdpowiedzChcę kupić suzuki gsxr 600 na A2 jest już zarejestrowana na A2 i czy będę miał problem z przerejestrowaniem w WK??
Odpowiedznie bedzie problemu
OdpowiedzMoim zdaniem to jest pojebane ze jak ma motocykl powyżej 70 kw to nie można go zablokować i zarejestrować. Pojebane polskie prawa i teraz będę musiał cbr sprzedać *** w dupe cwelom które to wymyśliły.
OdpowiedzPrzynajmniej redakcja mogla by przestac pisac bzdury pod tytulem "rejestracja na kategorie A2" [B]NIE REJESTRUJE SIE NA KATEGORIE![/B]
Odpowiedzwitam mam takie pytanie, chciałem kupić coś fajnego na A2 600 albo 750 tylko teraz mam taki problem jeżeli motocykl jest zarejestrowany już w pl i powiedzmy ma około 80kw w dowodzie to czy jest szansa żeby go przerejestrować jako \' zdławionego \' na 35 kw ? czy nie ma takiej możliwości bo już jest wpisane gdzieś tam, gdzieś ze ten motocykl ma przypisane te 80kw prosze o pomoc
OdpowiedzNie ma takiej szansy gdyż maksymalnie moc można obniżyć o połowę. Maksymalna moc, którą można obniżyć to 70kW. Pozdrawiam
OdpowiedzJeśli motocykl wyszedł z fabryki z mocą 35kw, a normalny ma lekko ponad 70kw to nie ma prawa abyś miał problemy. Miałem sporo kontroli i Policja się nie czepia :) Ważne jest to, aby nie zapierda*** :)
OdpowiedzWlasnie po to zostal napisany ten artykul, zeby nie zadawac takich pytan. Przeczytaj jeszcze raz.
Odpowiedzwitam mam takie pytanie, chciałem kupić coś fajnego na A2 600 albo 750 tylko teraz mam taki problem jeżeli motocykl jest zarejestrowany już w pl i powiedzmy ma około 80kw w dowodzie to czy jest szansa żeby go przerejestrować jako \' zdławionego \' na 35 kw ? czy nie ma takiej możliwości bo już jest wpisane gdzieś tam, gdzieś ze ten motocykl ma przypisane te 80kw prosze o pomoc
OdpowiedzOrientuje się ktoś czy można zdławić Hondę Hornet 600 rok.2006 na A2. Różne źródła podają różną moc, a chodzi dosłownie o kilka kW. Może jest ktoś komu udało się zarejestrować ten motocykl po zdławieniu?
OdpowiedzA co jeśli mój motocykl ma wpisane w dowodzie 37kw, a na hamowni wykazał mniej niż 35kw (cb500 rocznik 94, przez blisko 20 lat ubyło mu troche mocy poprzez zużycie części itd) lecz nie ma założonej blokady? Czy w tej sytuacji jest szansa, że przejdzie to przegląd, czy jednak trzeba im dostarczyć papiery potwierdzające zablokowanie silnika? Jeśli tak, to bezsens straszny...
OdpowiedzPod uwagę trzeba też wziąć to, że na hamowni mierzona jest moc na kole, a w dokumentacji motocykla podana jest moc znamionowa tzw. moc na wale. Moc na wale zawsze jest większa od tej na kole. Pozdrawiam.
Odpowiedzhamownia ma także swój błąd pomiarowy miej to na uwadze to tylko cyferki na hamowni są specjalne warunki.
OdpowiedzJak to się wszystko ma do tych GSXRów i Ninjy ze znanego serwisu aukcyjnego, które już mają w dowodzie 25kW ? Czy ktoś się przyczepi, że moc zdławiona to 25% mocy fabrycznej a nie jak przepisowe 50%? Tyle wątpliwości ...
OdpowiedzNapisy "używanych" i "nowych" są w tekście podkreślone i czerwone nie bez powodu. Widzisz, redaktorzy tego portalu stosują taką magiczną sztuczkę, że możesz kliknąć te napisy i otworzy ci się artykuł, którego treści można się domyślić po tym "magicznym słowie" Starałem się tłumaczyć jak przedszkolakowi, więc powinieneś zrozumieć (choć pewności nie mam). Pokolenie Z ...
OdpowiedzW wawie wymagaja jeszcze opinii rzeczoznawcy
Odpowiedza co jeżeli motocykl spełnia wymogi 'mocy' natomiast jest zbyt lekki :)? Kwestia kilku kilogramów...
OdpowiedzMasa jest jednym z wymogów. Nie możesz mieć na A2 czegoś, co na mp. 35 kW (47 KM) i waży z płynami 100 kg. W sumie sam bym sobie coś takiego kupił :-D
Odpowiedzmój stosunek masy do mocy wynosi 0,2042... Musze dodac do masy pojazdu około 3 kg, w pytaniu miałem na myśli, jak będzie wyglądać taka procedura, np zwiększenia masy poprzez dodanie stelaży do kufrów :)
OdpowiedzCzy posiadacie coś takiego jak ,,lista motocykli na A2"? Które standardowo mają max 35kW mocy. Na pewno pomogła by ona wielu osobom przy wyborze motocykla.
OdpowiedzAdrian leniu! 3, 5 sekundy z Google i proszę: http://www.scigacz.pl/Uzywany,motocykl,na,kategorie,A2,co,wybrac,19971.html albo http://www.scigacz.pl/Prawo,jazdy,kategorii,A2,czym,jezdzic,19715.html
Odpowiedzteż jestem za :)
Odpowiedz