Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzeMiałem okazję polatać GSRem 600 od pierwszego do trzeciego biegu włącznie przy ostrym przyspieszaniu shimmy!!! masakra! czy to normalne??
Odpowiedzobejrzyj dokladnie rame
OdpowiedzNie kolego.. To na pewno nie jest normalne! Na GSR-zz zrobilem juz blisko 20.000 km (trzeci sezon) wyciagając z niego co tylko fabryka dała. Nawet wstępu do "Shimmy" nigdy nie poczułem - a wiem czym to pachnie, bo wczesniej ujeżdżalem R6
OdpowiedzTen kto pisał ten artykuł bez obrazy, ale jest skończonym idiotą. Nie pisze tego ze względu na to że mam FZ6 ( bo nie mam, a chciałbym mieć ). Widać że gostek( tak go nazwę, nie zasługuje na Pan ) jeździł wcześniej Banditem i zakochany jest w marce Suzuki. Nic innego by nie wypłodził nawet jak by porównywał z dużo lepszą maszyną. porażka tego gostka jest murowana. Pozdrawiam i życzę precyzyjnej skrzyni w tym badziewiu co ma.
OdpowiedzBardziej widać, że to Ty jesteś fanboyem Yamahy niż on zakochany w Suzuki. Gość napisał prawdę, jak siądziesz na obie maszyny i je porównasz to wtedy będziesz mógł się odzywać. GSR lepiej idzie od dołu i zbiera się do pracy, do tego może wydech nie jest rewelacyjny, ale o niebo lepszy niż w FZ6. Co do wyglądu sprawa gustu. Także za nim kogoś obrazisz pomyśl dwa razy.
OdpowiedzMoim zdaniem Yamaha jest lepszym motocyklem od suzuki. Po pierwsze jej urody nie da się niczym zaprzeczyć, jest poprostu śliczna. A co do wyniku testu zgadzam się z przedmówcą, ze chyba pomylońo moc bo ten prezentowany ma raczej 78!!
Odpowiedzwidac ze artykuł pisany przez fana suzuki. mało obiektywnych informacji. to zadne porownanie, tylko sponsorowany artykół, sorka, czytać sie nie da.
OdpowiedzPosiadam Suzuki GSR z 2008 i powiem tak że nie mogło być bardziej trafnego wyboru...konkurencje naked 600 poprostu wysiada,jeszcze nie tak dawno siedziałem na nim w salonie i sie przymierzałem a teraz marzenie się spełniło i wiem że poprostu kocham ten motor...
OdpowiedzCzy ktoś się orientuje czy na GSRrze da się zamontować stelarz na kufry? Szukam moto którym mógłbym trochę swiat pozwiedzać a GSR to moje marzenie generalnie...
OdpowiedzDa sie, ja mam stelarz Givi i kufer Kappa. Kufer gorny nie wiem jak jest z bocznymi. Nie wiem czy to moto idealne do turystyki bo troche na nim wieje:) Jak myslisz o dluzszych wyprawach to moze cos bardziej zabudowanego byloby lepsze... Pozdro
Odpowiedzmotory swietne.ale ja mam cbr 1000rr
Odpowiedzlaski mnie nieinteresuja.dajcie fote kolesia z motorem:)
Odpowiedza dlaczego ten prezetowany FZ6 ma licznik z FZ6 a w danych podali moc 98 KM ktorą ma model FZ6 s2 ? i ktory natomiast posiada licznik z modelu FZ1 (analogowy obrotozmierz a nie cyfrowy ) a jaezeli tak to prezetowana fz6 ma moc jedynie 78 KM wiec niedziwne ze mocniejsze suzuki lepiej oddawalo moc : o
OdpowiedzDowiedz się najpierw dokładnie, a później wypisuj takie bzdury... :/ 1. FZ6 2004-2006, okrągły licznik i 98KM. 2. FZ6 2007, okrągły licznik i 78KM. 3. FZ6 S2 2007-2008 licznik od FZ1 i 98KM tyle w tym temacie...
Odpowiedzjest w deche jezdze na tym cacku
Odpowiedzoczywiscie o kosztach utrzymania Panowie nie wspomnieli....
Odpowiedznie liczy sie utrzymanie ale jazda
OdpowiedzSie zastanawiam czy oni pokazuja na tych zdieciach motory czy te laseczki :P nie powiem i to lande i to ale motory troche slabo widoczne w wiekszosci...tek to redagowal ten test musial ladna nagrode od pan dostac hahaha :D :P
OdpowiedzFajne dupy
Odpowiedzidzie wiosna znowu trup gęsto będzie się ścielił na drogach
Odpowiedzto nie wyjeżdżaj
OdpowiedzFZ6 to super sprzęt. Naprawdę można na nim polegać i nim poszaleć. Ja planuje zakup używanego rocznik 2006 z owiewką.
OdpowiedzJeżdżę Fazerem z owiewką (2006) qpiłem go w niemcowni w salonie i z wszystkimi opłatami wyszedł mnie 26000 PLN z groszami. Silnik - tylko wysokie obroty, hamulce wystarczające, opony Dunlop - rewelacyjne. Owiewka pozwala śmigać po A4 ze średnią 210 bez bólu.Obrotomierz nie sprawia żadnych kłopotów, doskonale działający wskaźnik paliwa (m.in. informuje o km przejechanych na rezerwie) Dźwięk z tłumików, pełna kultura - dżentelmen. Konstrukcja bardzo dopracowana, bezawaryjny (kolega ma 2 sezony za sobą). Zrobiłem 12000 km - za tą cenę nie ma lepszego motocykla allround. A od 9-13 tyś. obrotów mało kto mu podskoczy. POLECAM
Odpowiedztest na maxa zajebisty, super dziewczyny super motory, scigacz.pl - gratuluje
Odpowiedzobawiam się że się nie zgodzę, test dosyć nędzny, po pierwsze baardzo stronniczy, ewidentnie testujący kupił sobie właśnie GSRa albo suzuki dalo więcej szmalu, po drugie, niewiele w nim rzeczowych informacji, już nie mówiąc o tym że gość w koło powtarza jeden nudny tekst
OdpowiedzSiema Jurek, To ja jeździłem oboma tymi motocyklami. Dlatego uważam, ze GSR jest dużo lepszy i daje dużo więcej frajdy z jazdy. Dla Twojej wiadomości - żadna redakcja nie płaci nam za testy. Nie mam też i nie miałem GSRa ;) Ja swoje zdaniem jestem w stanie obronić argumentami. A Ty swoje?
OdpowiedzJa również jezdzilem i to dlugo obiema maszynami. Test nierzeczowy i stronniczy. Nie zgodze sie ze Yamaha jest dostateczna. Przejechałem nią 40 tyskm bez zadnych problemow. Plecy nie bola po dlugiej jezdzie, pozycja swietna, o wiele lepsza niz w Suzuki. Suza ladnie zbiera od dolu. Ale po ogol z jazdy zdecydowanie na Yamahe. Aha Suza przejezdzilem niecale 20 tys.
Odpowiedza gdzie sie misze ten test
OdpowiedzDzięki za test! Noszę się z zamiarem kupna GSR-a odkąd go zobaczyłem w niemieckim salonie. Pięęęękna maszynka ;)
Odpowiedzqrde...czemu u mnie nie da sie ściągnąć filmików!!??!!??
OdpowiedzTak cena 29 900.. Bylem w salonie, siedziałem na nówce i uszom nie wierzę.. Cena promocyjna 16 500zł.. Ciekawe czy jeszcze tam stoi? Pozdrawiam.. Naprawdę motocykl super..
Odpowiedzw czerwcu kupiłem FZ6 S2 z marca 2008 za (wszystkie koszta sprowadzenia i rejestracji wliczone) 17000zł z przebiegiem 1000km po pierwszym przeglądzie nigdy nie szlifowaną i z wieloma przeróbkami. ceny motocykli w polskich salonach są chore! wszędzie w Europie motocykle kosztują przynajmniej 25-30% mniej niż u nas - niby czemu? Ciekaw jestem czy ktoś odpowie na to pytanie z odrobiną sensu...jedyne wyjaśnienie jak dla mnie: pazerność polskich dealerów - obyście wszyscy padli a na wasze miejsce weszli ludzie którzy potrafią zarabiać pracą i głową
Odpowiedzw którym salonie taka promocja? daj znać czy jeszcze kupiłeś. Pozdro
OdpowiedzTekst fajny, a gdzie fajne fotki? :/
OdpowiedzA zdjecia z jazdy?Winkle,guma?Gdzie Coyot i Raptus?:(
OdpowiedzNIE WIEM CO SŁABSZE, TEST CZY TE KOMENTAŻE .... nie wiem
Odpowiedz