Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeb. fajny - gratulacje dla firmy, ze produkują moto, które sprzeda sie w niewielskiej liczbie egz.
OdpowiedzTen motocykl jest następcą 848 i proponuję sięgnąć do informacji dotyczących sprzedaży tego motocykle w EU a jeszcze lepiej w USA żaden motocykl klasy Premium w tym S1000RR nie sprzedał się w takiej ilości jak 848. Sprzedawał się jak świeże bułeczki a duże Panigale wyprzedziło nawet Japońców podejrzewam więc, że Baby Panigale z racji na cenę może sprzedawać się jeszcze lepiej.
Odpowiedz"duze panigale wyprzedziło Japoncow" ??? gdzie? jakich japoncow?848 tez kogos wyprzedziło? bmw to jakis motocykl "klasy premium"? nie zauwazylem...
OdpowiedzProponuję prześledzić dane z rynku USA znajdziesz je na stronie Motorcycles-usa.com. Pamiętaj też, że zeszły rok był rekordowy dla Ducati którego sprzedaż wzrosła o 17% żadna inna marka poza BMW nie zanotowała wzrostu tej wielkości. Oczywiście fabryka Ducati to wciąż przy Japończykach czy BMW to mała garażowa produkcja jednak jakoś dają sobie radę. W zeszłym roku w klasie motocykli sportowych o poj.1000cc Ducati zajęło drugie miejsce w USA. Nie jestem tylko pewien czy dasz radę to sprawdzić, czy zauważysz bo z tego co napisałeś jasno wynika, że jeszcze nie zauważyłeś, że BMW to marka premium.
Odpowiedznie zrozumielismy sie -jestem fanem ducati natomiast sprzedaz ich scigaczy przy japoncach i bmw, wbrew temu co twierdzisz, jest mała i dane z jednego rynku nie maja tu zadnego znaczeniaq; marka premium???? wierzysz w ten marketingowy bełkot sprzedawców samochodów????????? a w czym scicgacz bmw jest premium w stosunku do japoncow lub ducati- bo chyba nie w cenie albo jakosci wykonania???? chyba,ze lubisz onanizm przy plakietce ze smigielkiem....
OdpowiedzJedną gleba i sie rozlatuje jak z klocków, podobnie jak wiekszy brat ma bezramową konstrukcję czyli to taka jednorazowka
OdpowiedzTrochę zdziwko. Obejzałem, siedze siedze i ....nic. Ni to parzy ni to ziębi. Może dla kogoś kto chciał kupic 1199 a nie stać go to troszke go ucieszy. MV i Ducati robią nową kategorie która była juz i się nie przyjeła a mianowicie w MOTO GP 800ccm. Nie powiem, bo motocykl jest miły dla oka. Chociaz jakoś sie słabo zbiera. Z torem to te motocykle nigdy nie miały nic wspólnego a i tak pokazują je na torze. Nie wystawisz przeciez Ducati 899 w żadnym wyscigu. Ogóle to wymiary by sie przydały i chciałbym wiedzieć gdzie to można zobaczyć i jak to sie ma do 1199
OdpowiedzJaki lans??? Lepszy się robi na Cebeerkach, R-1 kach, Zx-ach, co wyje i ma 210 koni śmocy itp, a" Ducato co to za marka"???
OdpowiedzMały siusiak w dużym marketingowym opakowaniu. Niech zrobią coś do walki z konkurencją na torze w klasie Supersport, a nie do lansu pod knajpami dla tych których nie stać na 1199 (swoją drogą też lansiarzy).
OdpowiedzTo już mogli zrobić 916ccm i byłoby nawiązanie do kalsyka. Swoją drogą ktoś mógłby zrobić test porównawczy tego do 916. Wiem że to trochę bez sensu, ale byłoby ciekawie.
Odpowiedz*klasyka
Odpowiedz