Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeA gdzie to jest produkowane? Jakaś Malezja?
OdpowiedzJaki jest gabarytowo? Czy wysoka osoba może na nim komfortowo śmigać?
OdpowiedzNa cycle-ergo.com już jest ten motocykl. Zobacz sobie. Jeżeli niska osoba się zastanawia nad tym samym - pewnie to że jest wąski ułatwi życie.
OdpowiedzJaki jest gabarytowo? Czy wysoka osoba może na nim komfortowo śmigać?
OdpowiedzJa jestem ciekaw czy trafil by do zestawienia sprzetow ktore latwo ida na gume???
OdpowiedzIdzie z gazu na koło?
OdpowiedzZapytajcie koniecznie czemu to moto wygląda jak niedokończona przeróbka starej fz750 na tzw.streeta bo streetfighterem bym tego nie nazwał.
OdpowiedzJa jestem ciekaw z kolei jak to moto sprawuje się na mieście, czy na krętych drogach, ogólnie z prędkościami rzędu 50-90km/h. Czy biegi są krótkie, czy długie? Jedynka kończy się na 60/80/100km/h? Ogólnie czy to rwie jak supermoto czy raczej budzi się do życia przy 150km/h.
OdpowiedzCzy będzie szansa na dane odnośnie elastyczności silnika? Jestem ciekaw jak wypada na tle street tripla. I oczywiście jak sprawuje się zawieszenie na zakrętach i przy szybszej jeździe. Najlepiej jak zrobicie test porównawczy nowego Angola i Yamahy ;)
OdpowiedzJa czekam zawziecie na informacje o tym moto ;)
Odpowiedz+1
Odpowiedz