Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeByć może daje radę w USA,ale w Europie to już chyba problem... Miałem okazję porównania CBX 1050 i Kawasaki KZ 1300, otóż Kwak mimo, że dużo cięższy, ma lepsze hamulce, zawieszenie, oraz nieco lepiej skonfigurowany silnik ( długoskokowy notabene), powiem tak, KZ1300 i dzisiaj bez problemu można jeździć, pod warunkiem pełnej technicznej sprawności, ale CBX 1050 to już niebardzo... prowadzi się jak pijana świnia na wrotkach, ale czego się spodziewać skoro ma przednie amorki jak w MZ 250, i silnik niby ma usztywniać całość w rezultacie czuć wyraźnie wężykowanie przy dużych szybkościach.... Tutaj co nieco http://www.motostodola.vel.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=10:honda-cbx-1000-srebrna&catid=3:kolekcja&Itemid=5
Odpowiedz