Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeDla mnie każde moto jest dobre byle ordynarnie mocne i bez udziwnień. Niemniej Ducati dzięki swojej cenie i kosztom serwisu sprawiło już dawno że postawiłem na Japończyki. A szkoda, bo motongi budują zacne i warto by mieć takie cuś w garażu. A tak swoją drogą ciekawe że europejskie maszyny muszą być droższe od azjatyckich, nawet jeśli jakością i bezawaryjnością nie zawsze im dorównują...
OdpowiedzJa się tam nie znam, ale chyba chodzi o koszty produkcji.
OdpowiedzNie wiem ile będzie miał mocy ale na pewno zmniejszą mu bak do 8 litrów, bo Ducati kocha bezużyteczne motocykle nadające się najwyżej na plakat. Monster 1100 przejeżdża na baku jakieś 150km czyli stanowczo za dużo, bo można wyjechać z miasta i stanąć z raku paliwa. Prawdziwe Ducati powinno nie dać rady opuścić miasta na jednym baku ;)
OdpowiedzMoj przejezdza okolo 180-220 do rezerwy (w zaleznosci od stylu jazdy), a mam wersje z ABS (czyli z mniejszym zbiornikiem) :)
OdpowiedzMonster obecna generacja wrocil do korzeni - purystycznego, prostego technicznie koncentratu z motocykla do dawania frajdy z jazdy. Po co kombinowac? Od dzikiego dzidowania jest STF.
OdpowiedzJednak wolałbym streetfightera.
Odpowiedz