Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeLipa, 2 cylindry obok siebie. Już 30 lat temu takie bajery w Jawach i CeZetach były. Wszyscy z nich ściągają - nawet BMW . Jak zrobią 2 cylindry rozległe o 90 stopni (czyli "falaka") to chętnie posłucham takiego silnika. Przykład: suzuki v-strom (dl650, dl1000). Orgazm dla uszu z pusta "yoshimurą". Pozdrawiam entuzjastów !
OdpowiedzJa tam kocham swoją Huskę!
OdpowiedzDane techniczne "Chłodzony POWIETRZEM dwucylindrowy" Taa, to mocno zmodernizowali ten silnik z BM-ki. Weźcie to poprawcie, bo wstyd takie byki robić.
OdpowiedzMoże to nie błąd - pewnie chłodnica którĄ widać na zdjęciu służy do chłodzenia krocza a silnik chlodony jest powietrzem. :))))
OdpowiedzMiałem możliwość się nim pobawić przez chwilę. Silnik jest fenomenalny - trochę jak mieszanka triumpha z Ducatem. Praktycznie liniowy przyrost mocy, dobry dół. A w takich moto to ważne. Najlepsze że nie czuć genów BMW (to duży plus) , nie ma nudy. Dużo lepsza skrzynia niż w BMW. Bardzo dobrze z balansowano środek ciężkości. Wg mnie lepiej prowadzi się od Hypka. O ile pamiętam to w silniku przesunięto czopy wału .....coś w tym rodzaju (nie jestem techniczny) dlatego charakterystyka jest taka elastyczna. O ile pamiętam w Niemczech można go wyrwać poniżej 40 tys wersja podstawowa R chyba 5-6 tys więcej.
Odpowiedzi się niestety przez Stefana nie dowie!! Indyjski książę Austrii...:-/ Szkoda, że tak późno test zrobiliście, w sumie to \"po ptokach\", teraz tylko resztki magazynowe pewnie wyprzedają.
OdpowiedzHej. Nie do końca, słyszałem z przyzwoitego źródła, że szosowe modele Husky zostaną utrzymane i linia będzie kontynuowana (nie zdziwiłbym się, jakby od przyszłego roku pojawiły się kolejne modele - np. psuedo-konkurencja dla małych Duków).
OdpowiedzFajna drynda ;)
Odpowiedz"wszystko co robicie z gazem i hamulcem natomiast i wyraźnie" wydaje mi się że powinno byc "natychmiast i wyraźnie" :) PZDR
OdpowiedzTak jak mówicie - świetny motocykl, ale mało osób go zna .
Odpowiedz