Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeWidziałem na Kubalonce k. Wisły jak taki kretyn zjeżdżał na przeciwny pas ruchu na górskiej drodze i na moich oczach poszedł na czołówkę z drugim motocyklistą. Masakra była. Co by było gdybym jechał z dziewczyną?? skurw...syn pozabijał by nas. wrr
Odpowiedzzapewne pojechalibyście dalej, bo przecież nie w Ciebie wjechał...
OdpowiedzAkurat tam stałem i dosłownie 10metrów ode mnie się to stało. Ja pierwszy z kolega przy nich byłem i ich reanimowałem.
Odpowiedzpiękna lekcja pokory
Odpowiedzasfalt jest wylewany pasami, na środku zazwyczaj występuje spękanie które zalewa sie spoina, ale od spekania podluznego czasami mamy spekaniea poprzeczne które ta spoina również zalewamy aby nie dochodzilo do kolejnych dewastacji nawierzchni jednak na spoinie jest mniejsza przyczepność....jak sie dopatrzycie to akurat jest tam taki kawałek czarnego spoiwa wylanego jeszcze przed linia i tam stracil przyczepnosc Wniosek :lepiej nie przecinac srodkowego pasa ruchu ze wzgledu na malowanie i wynikajace spekania nawierzchni
Odpowiedzwg mnie źle operował gazem, zauważcie (w zwolnionym tempie) że wykonuje delikatne ruchy manetką w zakręcie. Na początku lekko dociska a później odpuszcza i zaraz po tym gleba. Wydaje mi się, że to tylne koło straciło przyczepność na skutek odpuszczenia gazu. Jeśli chodzi o linie czy piasek - tego nie widać czy linia jest śliska (na pewno nieco mniejsza przyczepność) i czy piasek jest na drodze.
OdpowiedzNajechał na pasy, a mają one dużo mniejszą przyczepność niż czysty asfalt (przynajmniej w Polsce) z drugiej strony w wyścigach TT jadą w pełnym złożeniu po pasach więc nie wiem jak to jest tam rozwiązane :P
OdpowiedzŻebyśmy Wszyscy tak kończyli to byśmy własne Państwo założyli. Widzimy sie w takim samym składzie po sezonie! Pozdro
OdpowiedzLwG ;]
OdpowiedzTo cos wogóle nie potrafi jeździć motocyklem...
OdpowiedzNa bank koło straciło przyczepność na linii.
Odpowiedzjak byś napisał "daję rękę uciąć" to bys już jej nie miał, baknu też nie obstawiaj bo koło straciło przyczepnosć przed linią
OdpowiedzTo niech kolega zabłyśnie i poda powód niestabilności motocykla :D Jak dla mnie, jednoznacznym jest to że jest to ciągła linia. Autopsja mnie tego nauczyła.
OdpowiedzWystarczy popatrzeć na film. Człeniu przymknął gaz i tył stracił przyczepność jeszcze przed linią, a że człeniu nie umie jeździć i podpierał się o kierownik łapskami, motong odjechał mu spod dupska. Ot wsjo.
Odpowiedzpopieram
OdpowiedzMoim zdaniem najprawdopodobniej było trochę piachu bądź innego zabrudzenia na jezdni i tyle.
Odpowiedzhmm moim zdaniem za bardzo odkręcił manetkę gazu, i moze jeszcze też najechanie na linie sie przyczyniło
Odpowiedzjak zwykle na tym winklu - laska w leginsach ;-) chyba najechał na kocie oczko, jego tor jazdy jest do bani
Odpowiedz