Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeWłaśnie kupiłem - z tego co widzę są dożywotnie mapy ale są również mapy z dopłatą - reakcje ekranu super - łatwość obsługi OK - prawie intuicyjnie , nie mam zestaw z bluetooth bo kupiłem używkę od innego bikera. Bardzo łatwa obsługa on-line, brak karty pamięci zew. więc wszytko musisz wgrywać z ich strony ale mam nadzieje ,że to gwarantuje jakość, ceny nowych map( po za ta wgarną z możliwością aktualizacji in line) od 179 PLN do 269 jak dobrze pamiętam . Jest opcja korygowania map przez użytkownika na bieżąco. Minusy dam znać jak wsiądę na moto w sezonie na dziś testuje w aucie.
OdpowiedzWygląda to jak *oowniany tekst marketingowy. Żadnych wad? Samo naj naj...? Już widzę że mocowanie jest długie i w moim sprzęcie będę miał navi za blisko. Dobre mocowanie to jest Touratecha do Nuvi. Zabezpieczane kluczykiem. Zwykły Lark 35AT ma z tyłu śrubkę którą można przykręcić navi do obudowy u nie da się wyjąć sprzętu jednym ruchem. Nie napisałeś nic, czy navi po dojechaniu do celu potrafi sama się wyłączyć (oczywiście pytając i dając kilka sekund na powstrzymanie wyłączenia). Identycznie po wyłączeniu zasilania. Czy sama po zmierzchu przechodzi w tryb nocny? Czy zmniejsza jednocześnie podświetlenie ekranu? Czy przy wpisywaniu nazwy z klawiatury, aktywne są tylko litery miast/miejsc które są w bazie mapy? Akurat te wszystkie funkcje ma wspomniany Lark z iGo. Trzy razy tańszy. Jak z parowaniem, da się z każdą słuchawką BT? No i widzę same zdjęcia na chopperze. Test odporności to co najmniej kilkaset kilometrów nie tylko po "czarnym", ale i szutrze czy drogach nieutwardzonych. I dobrym deszczu. Za tą cenę wyświetlacz powinien być tej klasy co w nuvi, spokojnie czytelny w słońcu. A nie klasy trzy razy tańszego Larka z identycznym daszkiem. Może zrobisz jakieś porównanie tego sprzętu z np. tańszym Nuvi i Larkiem 35AT?
OdpowiedzNie martw się, gdyby to był tekst marketingowy zapewne nie omieszkaliby wspomnieć o dożywotnich mapach. Ale fakt, test zrobiony "po łebkach". Co do Larka 35AT - weź już przestań bo to koło nawigacji motocyklowej nawet nie leżało.
OdpowiedzZnam kilku ludzi którzy z powodzeniem używają tegoż Larka. Jeśli chcesz krytykować, to podaj argumenty. Aby nie odbiegać od artykułu, najlepiej w porównaniu do tego Ridera. Ja mogę Ci podsunąć, że nie z każdym zestawem BT działa.
OdpowiedzMam Larka 35AT od roku i nie dam złego słowa na niego napisać. Używam na rowerze, motocyklu i w samochodzie. Trzy razy tańszy od TomToma.
OdpowiedzJak wy to robicie, że Lark wam tak super hula. Ja przyskąpiłam i kupiłam Larka 35at, mam go od dwóch miesięcy, ale na moto korzystam głównie z navi w komórce, bo: a) uchwyt motocyklowy nie działa, tzn. nie ma ładowania (założyłam samochodowy i ładuję tradycyjnie kabelkiem z gniazda zapalniczki) b) wbudowane mapy są beznadziejne, a w instrukcji nigdzie nie ma opisu, jak wgrać oryginalną AM, TomToma, czy wspomnianego iGO. c) wyświetlacz to śmiech na sali - w dzień nic nie widać. Na komórce mam lepszą widoczność. d) BT? Nie działa ze Scala Rider G9, nie działa z komórką, nie działa nawet z głupimi słuchawkami Motoroli - widzi sprzęty, ale się nie chce parować. Fakt, Lark jest dużo tańszy od TT i tylko dlatego nie będę żałować, że zapłacę dwa razy. Do moto kupię TomToma, a do zabawy zostawię sobie Larka za 250 zł, może się przyda na rower, albo dla dziecka.
OdpowiedzPoprawka, pisząc Nuvi miałem na myśli wersję motocyklową - Zumo.
Odpowiedzdla mnie dużą zaletą która poniekąd tłumaczy cenę a o czym nie wspomnieliście są DOŻYWOTNIE MAPY!
Odpowiedzkosmiczna cena? ze złota zrobione?
Odpowiedzporównaj do ceny Garmina i dopiero komentuj...
OdpowiedzNo właśnie porównałem. Najnowszy Nuvi 350 LM (czyli także z "dożywotnimi" mapami) to 1680zł.
Odpowiedzhaha faktycznie, zeszli z ceny po premierze Ridera bo na wejściu Zumo (chyba ten model miales na mysli) kosztowalo 2400! ciekawe jak sie czuja ci ktorzy dali sie skroic :) Czekamy na ruch TomToma :D
OdpowiedzBoczo brakiem swojego stylu mocno daje nam do zrozumienia że to nie on pisał ten artykuł - zatem reklama ;)
OdpowiedzSpokojnie, to ja pisałem test. Navi serio jest tak dobra, że naprawdę trudno się do czegokolwiek doczepić. W sensie naaaaaaprawdę trudno.
OdpowiedzA tego że uchwyt nie jest niczym zabezpieczony i można go w kilka sekund odkręcić? ;) Na przyszłość przydałoby się porównanie tego TomToma i Garmina (np. Zumo 350LM) - bardzo jestem ciekaw jaki byłby wynik takiego porównania w polskich warunkach drogowych... Pozdrawiam,
OdpowiedzSam wcześniej pisałeś, że uchwyt z kluczykiem jest od Touratecha, a zatem AKCESORYJNY. Do TomToma również dostaniesz uchwyt Touratecha na kluczyk, proszę bardzo: http://www.touratech.de/nc/vollmeldungen/article/der-neue-tomtom-rider-2013-mit-passender-touratech-lenkerhalterung/0.html
Odpowiedz