Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeSto osiemdziesiąt kucy nie robi na mnie wrażenia,dopiero moment obrotowy w tego typu maszynie będzie miał znaczenie i należy się spodziewać że będzie ,,wyrywał ręce''...
OdpowiedzPierwszy prototyp miał taki dziki styl (te felgi, lampa, wydech), a każdy kolejny jest coraz łagodniejszy. Jak tak dalej pójdzie, to finałowa wersja będzie przypominać Gladiusa.
Odpowiedz16 tys GBP ??!! To chyba komus stoperan jest potrzebny :) SuperDuke R w tej chwili zamyka sie w kwocie PONIZEJ 10 tys funtow (wg ktm.co.uk). Cena o grubo ponad +50% do gory? Dla porownania Ducati Streetfighter S (z zawieszeniami Öhlins) kosztuje 15 tys, a taki Diavel niecale 14. Wiec co takiego daje KTM zeby uwarunkowac te cene?
OdpowiedzWkradł się chochlik, chodziło o 14 tysiaków. Co nadal jest sporą kwotą ;-)
Odpowiedz