Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzejakby tak dołożyć dodatkowo 50ccm i w papierach wbić 50ccm to na kartę motorową można by było pośmigać :)
Odpowiedznieźle wygląda, cichy, skrzynia i w ogóle...chciałbym się nim przejechać.... a kask...chyba z 2 rozmiary za mały!!! o tym, że nie zapięty!!!!! nie wspominam...porażka
Odpowiedzpo 1 nie "full power"od zerowych obrotow tylko full moment obrotowy od zerowych obrotow ato duza roznica .skrzynia biegow przydaje sie tak samo w elektrykach jak w splinowkach bo silnik elektryczne niemaja satlej mocy tylko rosnie jak wspalinowce trzyma przez jakies obroty stala moc po czym moc opada wraz ze wzrostem obrotow i predkosci i tu se przydaje 2 a nawet 3 bueg bieg zaleznie od charakterystyki silnika mozna to zaobserwowac na wykresie mocy tesli na grafika google tesla ma najwyzsza moc w zakresie 50-80 mph jest mniej wiecej szczyt mocy powyzej 80 moc spada mocno i tu sie przydaje wbice drugiego biegu zeby obroty spadly ciagle utrzymujac sie wtym maksymalnym zakresie mocy .
OdpowiedzFakt - jak na takiego miłośnika motoryzacji to Jay mógłby się "more specific" wyrażać ćzyli nie "power" tylko "torque". Ale i tak wszyscy wiedzą o co chodzi. Poza tym ten "full torque from zero" 'może być mało zabawny...
OdpowiedzFajne, zasuwa 100 mph i robi przy tym tyle hałasu co rower... I fajnie wygląda :)
Odpowiedzyyy czy ten pan nie ma czasem przymałego kasku? pokracznie to wygląda...
Odpowiedz