Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeZX12 te audi załatwiła bym xd podejrzewam że nie jedna zx10 lub K5 po odblokowaniu i małym i power commanderem ok 220 KM powinno styknąć na to Audi ;)
OdpowiedzMoge się mylić, ale wydaje mi się że się nie myle... To audi, jest to audi RS6 MTM posiadające ok. 730KM i daje grubo w du... nie jednemu rasowo sportowemu samochodzikowi. Dla mnie jest to prawdziwy majstersztyk sportowej osobówki. Ale jeśli ktokolwiek tam wyżej pisze że moment obrotowy nie ma znaczenia w wyścigach, osiągach, przyśpieszeniu itd. to bez obrazy... ale gość jest totalnym kretynem!
OdpowiedzCóż dziwnego-audi nie ma blokady (debilno -unijnej)
OdpowiedzPrzy tej prędkości ZX-10R pali 10L/100km a Audi 40L/100km. Zdecydowanie wolę motocykl.
Odpowiedzokolo 15-tu.
Odpowiedzaudi zabiera 1 kierowca + 4 pasażerów (dodatkowo mały bagaż) teraz wykonaj odpowiednie obliczenia i zastanów się nad swoją wypowiedzią.
Odpowiedzbał bym się jeździć 300 kmh nie umiejąc redukować poprawnie biegów...
OdpowiedzWidać że nie wiele wiesz o nowych motocyklach...
OdpowiedzNo masakra Audi rs6 ładnie odstawiła kawe no ale w końcu 700KM robi swoje :)
Odpowiedzna predkosc max owszem. Moc swoje robi. Przyśpieszenie od 0 do powiedzmy 250 w porownaniu z motocyklem to inna bajka.
OdpowiedzKAWASAKI MA 180KM PRZY MASIE 185 KG CZYLI MASZ PRAWIE 1KM NA KG AUDI MA 700KM I WAZY 1700 CZY TROCHE WIECEJ...
Odpowiedzasko a ty sie wkoncu naucz ze motockl sam niepojedzie i zaden seryjny niema 1km na 1kg jeł.pie185 kg zpelnym bakiem plus sredni kiierwoca 80 kg daje nam 265-270 kg co przy mocy 180 km daje nam nie 1 km na 1 kg tyulko 0.67 km na kg plus minus auta zracji kilka razy wiekszej masy i kilka razy wiekszej mocy w duzo mniejszym stopniu odczuwaja obciazenie samym kierwoca w motocyklu to juz bardzo istotne
OdpowiedzDrogi kolego jeżeli nie ogarniasz nie odzywaj się nie chodzi tu tylko o moc na kilogram ale również o moment obrotowy :) Audi ma go sporo więcej :)
Odpowiedzno no brawo nic glupszego napisac juz niiemogłes? w wyscigu liczy sie tylko km/tone ktore wykorzystuje dane przelozenie i wyciegniecie z tej krzywej sredniej w km/tone na danym biegu moment wyznacza moc przy danych obrotach to czy to audi mialoby 1000 nm przy 1000 obr i 700 km czy by mialo 500 nm na wale i 700 km zakaldajac ze szczyt mocy w jednym i drugiim przypadku ktory wykrozystuja przelozenia dajmy na to 5 do 6.5 tys obrotow /min bylby identyczny to niema zadnego znaczenia czy 1000 nm czy 500 nmmialby na papierku to audi bylo szybsze bo przy tych predkosciach juz wieksza role zaczyna odgrywac wartosc mocy bezwzglednej bez masy pojazdu i opory powietrza .
OdpowiedzSam kolego głupoty piszesz. Akurat moment obrotowy przekłada się zdecydowanie na wartość przyspieszenie, ponieważ im większy moment obrotowy tym bardziej płaski przebieg mocy. To powoduje, że po zmianie biegu na wyższy i wejściu silnika na 5 tys obrotów jak piszesz, silnik z momentem 1000 będzie miał np 500 KM, a ten drugi (500 Nm) będzie miał powiedzmy 300. To co piszesz nie miało by znaczenia w przypadku bezstopniowej skrzyni, która by utrzymywała cały obroty z maksymalną mocą. Im większa prędkość to ten moment jest bardziej potrzebny by pokonać opory powietrza.
Odpowiedzaha po 2 to co napsiales to bzdora bo to jaka moc silnik bedzie mial przy 5 tys wcale neizalezy od wartosc momentu na nizszych obrotach?! moga miec taka sama moc przy 5 tys obr/min jeden drug a o takim m przyapdku wlasne psialem bo ten co ma 1000 nm moze mec wykres tak ze ma 1000 tylko do 2 tys obrotow apotem wykres momentu wraz zobrotami spada na tyle ze przy 5 maja taki sam moment powiedzmy po 500 nm i od tego pulapu a raczej dokaldnie rpzy 5 tys maja takie same osiagi i teraz jesli ten rpzyaklodyw silnik co mial w dole 1000 nm od 5 tys obr/min moment zaczne sapdac w atym co mial max 500 nm i trzyma to 500 nm w zakresie 5-6,5 tys to anwet bedzie szybszy proste ale chyba 2 raz powtorzylem to samo co juz napisalem bo napisales glupoty jakies w dragu niewazna jest charakterystyka i dol silnika to sieprzyadje wcodzienniej jezdzie w ragu wzny jest szczyt zakresu obrotow ktory wykrozystuje dane przelozenie a na tym szczycie 500 nm vs 1000 nm silnik to 500 moze byc mocniejszy i szybszy z prostej przyczyny iiinnego rozmieszczenia momentu na sakli obrotow 500 nm wysoko a 1000 nm na samym dole apotem d,pa nm w dol tak ze przy 6 tys masz juz ztych 1000 250 i silnik o mniejszym momencie na papierku ten rpzykaldowy 500 nm okazuje sie duzo lepiej przyspeiszac sciagajac sie na maksa i skoncz pie..... lic za przeproszeniem tzn widze ze sie znasz ale pomnales jeden fakt przebieg wykresu momentu i to ze 1000 nm moze spasc na lep przy wzyszych obrtoach podczas gdy w 500 nm moze se utrzymywac wywokich obrotach zalezne od konstrukcji danej jednostki !!!!!! a co do przekaldni cvt zgadzam sie do cvt pasuja silnik o mozliwie najgorszej charakterysce wykresu mocy bo cvt utrzymuje stale obroty i nawet jak wykres po caloscui jest wygiety w dol to cvt bedzie wybierala ciagle tylko jeden maly punkcic ze szczytu mocy i tym samym wykrozystywalo w 100% potenmcjal jednostki napedowej .
Odpowiedzslepy jestes co napisalem?????????????? przeczytaj ejszcze raz 1000 nm i 700 km przy takim samym szczycie mocy ktore wykrozystuje przelozenie dane jak przy 500 nm 700 km = dokładnie take same osiagi maxymalne napsalem ze maja identyczny wykres w zakresie 5 do 6.5 tys zalozylem ze ten zakres wszytkie rpzelozenia odpowiednio dobrane wyklrozystuja w 1 i 2 przypadku i to ze jeden ma 1000 nm przy 1000 obr/min a durgi 500 przy 4000 nema tu zadnego znaczenia tzn w dragu kedy wykrozsytuje sie ten samzakres obrotow 5-6.5 !!!! nastepnym razem zanim odpowiesz przecyztaj 2 razy co sie przyspieszenie daje moment razy obroty /min auto majace 1000 nm przy 1000 obr/min i 300 nm przy 4 tys obrotow na minute bedzie szlo gorzej niz auto kore ma 500 nm w zakresie 4-6 tys obrotow na minute !!!!!!!!!!!!!1 to tak na amrginesie
Odpowiedzty............. ile razy mozna tlumaczyc ze rpzelicza sie km/tpne z kerowca za steramizaden mototcykl seryjne produkowany nieosiagnal wspolczynniika 1km na 1kg czyli 1000 km na 1000 kg kawa z 80 kg kierowca ma ok 700 km na tone czylii 0.7 km na 1 kg masy a audi ma ok 400 kmna tone z kerwoca jesl wazy 1700 kg co ma duze znaczenie w starciu z motocyklem do efektywnej predkosci w ktorej rpzyspiesza ta kawa czyli jakies powiedzmy ze 0 pominmy wheel i brak mozliwosci wykrozystania pelnej mocy od 0 km/h powiedzmy ze od 0 do 260-270 km/h potem moc bezwzgledna oraz cx ma duzo wieksze znaczenie w tym wypadku niz stosunek mocy do masy audi z 700 km jest wstanie osiagnac ok 340 km/h ta kawa max ok rowne 300 km/h na autobahnie po starcie po ok 2 km takie auto pokona kazdy seryjnie produkowany motocykl na swiecie poza jednym wyjatkiem y2k ktore ma 320 km vmax ok 400 km/h i przyspesza do 400 w takm tepie ze veyron ss wysiada .
Odpowiedzpanie to kawasaki ma z 200 koni :) a przy max doladowaniu jakims tam 210 :)
Odpowiedz[KM] [K]-Koni [M]- Mechanicznych razem = [KM]-Koni mechanicznych (700) 700 Koni to dużo koni :D Ty masz zapewne w aucie 28 KM a w skuterze 3 KM.
Odpowiedzhahahaha
OdpowiedzAudi miala sciagniety kaganiec, do 350 km/h pojdzie ale na przyspieszenie zx10r polyka takie cos
OdpowiedzAle mu goni ta szybka i redukcje bez między gazu...
Odpowiedzpytanie do autora jak samochód może mieć 700 kilometrów ? przebiegu czy jak ? a może chodziło o KM ? czyli konie mechaniczne ?
OdpowiedzCo za tępa strzała z ciebie!hehee.jebni sie w łeb baranie
Odpowiedzhahah
Odpowiedzna chlopski rozum chodzilo o KM....
Odpowiedz