Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeWasza redakcja się też myli Sylvain Guintoli wygrał 3 wyścigi.
OdpowiedzJak dla mnie najlepsze zasady były jak 4 cylindrówki 750 ścigały się z 2 cylindrówkami 1000, ale niestety to już przeszłość, cieszy, że masa została wyrównana, jeszcze jakby w 2-cylindrówkach zlikwidowali zwężki...to byłoby coś...
Odpowiedzz jednej strony jest to głupie, dlaczego niby Ducati miało by mieć prawo do większej pojemności skokowej ale z drugiej widać wyraźnie, że większość firm na siłę chcę wcisnąć koncernom silniki rzędowe. mam nadzieję, że nawet w takich czasach europejskie marki takie jak Ducati czy Aprilia nie pójdą na łatwiznę jak BMW i będą trwali ulepszając silniki widlaste.
Odpowiedztakie\"równoważące" przepisy są z zasady "chore". przepisy powinny być jasne i proste, np: "Pojemność nie większa niż XXXX waga nie mniejsza niż YYY, moc mniejsza niż ZZZ" i wszytko bylo by jasne. producenci sami dostosowywali by maszyny do przepisów starając się wydusić z nich ile wlezie, a wszyscy mieli by te same warunki do ścigania się. wszystkie inne próby odgórnego ustalania równości (co swoją drogą mi np. z komuną się kojarzy) z góry skazane są na porażkę...
Odpowiedz