Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzejakie tam ma opony?
OdpowiedzA co, myślisz, że to kwestia opon...?
Odpowiedzaha to opony moga byc beznadziejne? durniu..
Odpowiedzczarne ;-)
Odpowiedztak by go stomile trzymaly dobrze...?
OdpowiedzŁadna klasa. btw. nie zwracajcie uwagi na regulacje dźwignie hamulca tylko na komentarze (tak naprawde to one robi wrazenie) bo 3/4 to HEJTY :)
OdpowiedzPolejcie
OdpowiedzŁadna klasa. btw. nie zwracajcie uwagi na regulacje dźwignie hamulca tylko na komentarze (tak naprawde to one robi wrazenie) bo 3/4 to HEJTY :)
OdpowiedzA to nie jest przypadkiem pokretlo od biegu jalowego ?;] bo chyba to mialo by wiekszy sens aby skorygowac prace zawiasu ?:>
OdpowiedzWięcej akcji w wykonaniu Andy Meklaua jest tu http://www.youtube.com/user/SuzukiGRANDysduo
Odpowiedzchłop nie stosuje przeciwskrętu ???? WTF
OdpowiedzOczywiście że stosuje, nie widzisz?
OdpowiedzNa czym jedzie?
Odpowiedzna gixie
OdpowiedzZwróćcie uwagę na to, jak Andy w czasie jazdy (w zakręcie, ze sporą prędkością) reguluje pokrętłem po lewej stronie luz na klamce hamulca. cos sie komus pomylilo lewa strona hamulec
OdpowiedzLuzu na klamce hamulca ....lol Chbya kolego Boczo miales na mysli regulacje spanu, czyli odleglosci klamki. Jeszcze nieszczesnikom wyjasnij dlaczego to sie robi bo watpie by ktorys to wiedzial.
OdpowiedzJesteś jeszcze mały i głupi.
OdpowiedzNie wiem o co Ci chodzi, czy może jesteś ślepy, ale dźwignia hamulca jest po prawej stronie. Z kolei Andy z lewej nie reguluje luzu klamki a przekręca jakieś pokrętło. Podejrzewam, że jest to regulacja amortyzatora skrętu chociaż mogę się mylić.
OdpowiedzTy też jesteś mały i głupi. Meklau pokrętłem po lewej stronie reguluje luz dźwigni hamulca po prawej stronie. Cięgno idzie z lewej manetki do pompy hamulcowej. Niewyobrażalne ale jednak. Jak ty byś chciał regulować w czasie wyścigu luz na dźwigni hamulca? Puszczając gaz? Dzięki takiemu wichajstrowi można regulować hebel nie zwalniając w wyścigu. A amortyzator skrętu to sobie sam podregulujesz jak już będziesz miał moto.
Odpowiedzciekawe dlaczego akurat regulacje muusi robic w zakrecie a nie na prostej, hmm...., chyba by mu bylo bardziej komfortowo. Lanserka panie lanserka...
OdpowiedzPo prostu jeszcze nie jechał tak szybko jakby mógł.Z kamery zawsze wygląda szybciej....Nie podniecajcie się i dzis chłopcy śpijcie z rączkami na kołderce :D
OdpowiedzBo osiągnął poziom którego Ty nigdy nie osiągniesz. I nie robi mu to różnicy, widać potrzebował akurat wtedy. Zawsze znajdzie się jakiś zawistny "znafca". A tak ogólnie, to fajnie że od jakiegoś czasu jest więcej o wyścigach. Mnie to cieszy bo nie każdy lubi stunt itp, bardzo dobrze Panie Boczo
OdpowiedzAle typ ciśnie... :0
Odpowiedz