Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzewystarczy usiąść na z800 i streeta żeby poczuć 230 kg a 185 kg czyli 45 kg różnicy nie mówiąc o gabarytach wizualnych,zdecydowanie jestem za streetem!!!!.choć nie mając wyboru kawą też bym jeżdził,zawsze to dwa koła hi hi!!!
OdpowiedzIle tu "znafcuf", poczekajmy na testy porównawcze zobaczymy czy srit sripl będzie lepszy:)
OdpowiedzDokladnie to samo mialem wczoraj napisac ale sie powstrzymalem. Moze autor newsa jest zagorzalym zwolennikiem kawy ale troche to sie zle odbiera. Moze do fz8 to bedzie konkurencja ale Street przeciez go objedzie mimo tych brakujacych 125ccm. Mysle ze z800 bedzie liderem, ale pod wzgledem najwiekszej nadwagi...
Odpowiedz"bezkonkujrencyjny"? nie naduzywajmy pewnych słów , bo niedługo nie będą nic znaczyć... ps. takie tytuły śmierdzą kryptoreklamą i tylko zniechęcaja bardziej myślących klientów
Odpowiedzsiakaś nowoczesna forma reklamy? bezkonkurencyjny w czym niby? jakies porównania, testy proszę. na fotkach wygląda jak zmięta kartka papieru. TST i tak wymiata wymiata - mniejszy, lżejszy, szybszy
Odpowiedztak, Street Triple lżejszy o jakieś 50 kg ;)
Odpowiedz