Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeDla mnie ten tekst to mistrzostwo świata. Co zdanie banan pojawiał się na mojej twarzy !! Brawo dla autora ... szacun ;)
OdpowiedzO Boze usmialem sie okrutnie czytajac ten artykul, swietny styl, swietny humor, genialne porownania, swietne sprzety, chociaz jak dla mnie rr to to !
Odpowiedzdla zainteresowanych prowadzę bloga na temat RR'ki (rocznik 2005): http://cbr600rr.blog.pl
Odpowiedzmotor jest b.dobry ale mam ostatnio problem z zapaleniem.bezyna dochodzi rozrusznik mieli ale co jest nie ma prondu na swiecach .co mam zrobic i jak moge ten problem rozwionzac .
Odpowiedzja wiem jak go rozwiązać - :) najpierw zacznj od słownika otrograficznego :)))
OdpowiedzCBR600 RR BOŻE !!!! DZIEKUJE ZA TEN CUD TECHNIKI REWELACJA . ŻONA NIE POZWALA MI TRZYMAĆ TEJ LALKI W SYPIALNI A SZKODA SZKODA !!!! BRAK SŁÓW DO OPISANIA SUPER SPRZĘT ZROBIŁEM JUŻ 10 TYŚ I CO NOC MI SIĘ ŚNI A NIESTETY ZA OKNEM ZIMA SNIEG I O!!! ABY DO LATA !!! DO WIOSNY POPRAWKA !!!!!
OdpowiedzMiałem dwie F4i, teraz mam RR '05, CBF nie jeździłem. Wg mnie skrzynia działa bardzo precyzyjnie, dzwigienkę wystarczy dotykać i biegi same wchodzą (bez sprzegła oczywiście). Luzu w ukł. przeniesienia napędu nie odczuwam, a już na pewno nie odczuwam z tego powodu bujania w zakretach. Pozycja jest wygodna (przynajmniej przy moim niewielkim wzroście) akurat do jazdy po mieście, na trasy trochę gorzej, głównie ze względu na zbyt małą owiewkę. Nadaje sie do miasta rownież dlatego, że silnik dobrze znosi niskie obroty, VI można włączać już od ok. 3,5 tys. obr./min. Zawieszenia mozna sobie ustawić bardzo miękkie (jak ktoś lubi), jak w kanapowcu. Generalnie ludzie raczej narzekają, że zawieszenia są zbyt miękkie a nie twarde, szczególnie przód. Jakiejś szczególnej skłonności do trzepotania nie ma, ale przy mocnym odkręceniu kierownica jednak robi się "wiotka". Nie zwrociliscie uwagi ze silnik w korkach mocno sie grzeje i często włącza się wentylator dmuchając gorącem. Trzeba tym motorkiem pojedzić dłużej żeby go wyczuć, bo na pierwsze subiektywne odczucia wpływa szokująca początkowo pozycja "nad przednim kołem".
Odpowiedzwitam mam pyt. chce kupic cbr f4 i co wybrac f4i czy f4i sport- jakie sa roznice procz kanapy i ile pala te sprzety ??? Z gory dziekuje .
Odpowiedzja zasuwam rr3 od kilku miesiecy i tez sie zastanawialem nad powodem grzania silnika... rozmawialem z kumplem mechannikime i powiedzial mi ze to norma... 104-106 jak postoisz w korkach... kumpel kupil rr1000 Fireblade z 2005 we wtorek i ma to samo... tez kombinowal co sie dzieje.... aluminiowe silniki... :-) pozdro!
Odpowiedztydzien temu kupilem CBR600RR model 2006 ...coz moge powiedziec? jedno slowo 'zabaweczka' i to w kazdym tego slowa znaczeniu, jezdzi tak jak wyglada, rewelacja! po 3 dniach mialem juz 521km zrobione na tym sprzecie, a dodam ze nie jezdzilem na motorze od 10lat. taki zakochany w 'niej' jestem ze tzymam ja w domu w pokoju goscinnym :)
Odpowiedz"promien skretu zbyt maly" - juz ktorys raz, no! Promien skretu moze byc zbyt duzy ewentualnie. Nie mylcie tego ze zbyt malym katem skretu kierownicy.
OdpowiedzJak zwykle genialne foty. Profesjonalna sesja zdjeciowa :]. No i zeby nie bylo ze ja tylko obrazki :D tekst tez spoko, uczciwe podejscie do sprawy w kwestii zastosowania motocyklów - w gumofilcach na salony Cie nie wpuszczą. Pozdrawiam serdecznie Modelki i Redakcję :D
Odpowiedz