Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeosiagi graja kluczowa role wiec konkurowac z multistarda i nowym ktm niema szans bo napewno niewazy 170 kg z pelnym bakiem tylko przynajmniej tyle ile multistrada jednak ergonomia wyglada na calkiem fajna i napewno bedzie to calkiem fajny motocykl
Odpowiedza ile waży , bo konkurencyjna Multistrada tylko 230 kg
OdpowiedzGeneralnie dramat - rozwój sektora podróznych "enduro" to kompilacja zgagi i sraczki dla przemyslu motocyklowego. Ale skoro są jacys wielbiciele... ;) ps. przy - prawdopodobnie - dobrym zawiasie nie mogli dać 150 koni?
Odpowiedzfajne, takie tańsze ducati multistrada
Odpowiedzmoim zdaniem wyglada to dziwnie i troche nietrzyma sie kupy. Poprzedni CapoNord mial wiecej charakteru, mam na mysli wyglad.
Odpowiedz